hengst PELE (v. Abgar xx) en hengst URETERP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:30

Pele heeft nog 2 goedgekeurde zonen: Winchester en Falco. Falco is een 3/4 broer van Chopin. Beide moeders komen uit Le Val Blanc xx.



chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 00:52

pebblientje schreef:
pele is geloof ik ook de broer van wijlen cocktail.


Klopt niet

Citaat:
tenminste,ik had me erin verdiept,en mijn paardje is familie van cocktail.


En dat klopt wel; Falco is idd een halbroer van Cocktail, ze hebben beide dezelfde moeder Ulissa, v. Le Val Blanc xx m. Paula

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:07

Pipo, heb je die link al gelezen van Troef.
Het spijt me zeer maar wat hij heeft gezegd daar zit toch een kern van waarheid in.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 01:04

Pipo"]
Heb het gelezen, 1 topper maakt nog geen aparte hengst, want zoveel hele goede zijn er toch echt niet van Pele gekomen, en dan nog er zit ook een moederlijn achter he!!!![quote="chantal1 schreef:
Pipo, heb je die link al gelezen van Troef.
Het spijt me zeer maar wat hij heeft gezegd daar zit toch een kern van waarheid in.
[/quote]

Dat weet ik heel goed, hoef je mij als laatste te vertellen maar hoe zit het met Zirkoon (zonder die hengst af te kraken hoor), hoeveel toppers heeft die gebracht? Dit dient gewoon even als voorbeeld.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:21

Pipo"]
Zirkoon vader van Jetset D, en die heeft toch genoeg goede nakomelingen.[quote="chantal1"]
[quote="Pipo"]Heb het gelezen, 1 topper maakt nog geen aparte hengst, want zoveel hele goede zijn er toch echt niet van Pele gekomen, en dan nog er zit ook een moederlijn achter he!!!![quote="chantal1 schreef:
Pipo, heb je die link al gelezen van Troef.
Het spijt me zeer maar wat hij heeft gezegd daar zit toch een kern van waarheid in.
[/quote]

Dat weet ik heel goed, hoef je mij als laatste te vertellen maar hoe zit het met Zirkoon (zonder die hengst af te kraken hoor), hoeveel toppers heeft die gebracht? Dit dient gewoon even als voorbeeld.
[/quote][/quote]

Volgens mij vat je niet echt wat ik bedoel he

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:55

Pipo schreef:
Nou waarschijnlijk niet nee, leg uit?????
Gaan we alle dekhengsten nu noemen die weinig bekende nakomelingen hebben, pfff dan zijn we nog wel effe bezig namelijk


Nou, Desiree en Dees hebben het eigenlijk al voor me gezegd.

Voordat je iets zegt moet je wel ff goed nakijken of het wel klopt wat je zegt anders schiet het ook niet op. En verder kijken dan je neus lang is.
Kijk over smaak valt niet te twisten maar. Een duitser gaat echt geen NL hengst nemen als deze het niet goed doet en als er niks in hem wordt gezien. En volgens mij doet Chopin het behoorlijk goed in Duitsland.
(ja, weer on topic Haha! )

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:43

Pipo schreef:
Misschien ligt bij mij de lat wat hoger voor een goed/apart paard.

Jij hebt best wel lef om dit te zeggen en dat slaat gewoon helemaal op niks. Ik weet dondersgoed een goed paard van een slecht paard te onderscheiden. Een te hoog ego is niet goed voor een mens. Hoge bomen kunnen diep vallen.

Kijk, het heeft gewoon geen zin om hier nog verder op in te gaan met jou, geen zin in ook verder, ik heb wel wat beters te doen.
Je leest het gewoon zo als het jou het beste uit komt.
En wat desiree en Dees zeggen dat het een geharrewar is klopt.

Even ter informatie, ik weet behoorlijk goed welke zoon Zirkoon heeft gebracht, hoe de nakomelingen van Jet Set D zijn en dat Nurprimus behoorlijke goede sportpaarden heeft geleverd.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:51

Pipo schreef:
oei je vat het verkeerd op, want zo bedoelde ik het niet.

Ik bedoelde dat helemaal niet arrogant!!!!!!!! en zeg ook absoluut niet dat je geen verstand er van hebt.
Maar ik bedoel te zeggen dat de een kieskeuriger, kritischer is, dan de ander.


Okay, dan neem ik dat terug wat ik heb gezegd.
Maarre, ik ben behoorlijk kritisch hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 114 bezoekers