Sissy KEGELT!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Sissy KEGELT!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 21:12

ooohw ben zo Happy he! we kwamen er vanavond en ze was aan het kegelen.... SPANNEND! als het morgen worden geboren s ze moeder geworden op moeder dag Knipoog Tong uitsteken hoop zo dat ik vanacht uit het bed word gebelt... Want kep er al 2 nachten geslapen maar das nix n je bent zo moe Gaaaap Gaaaap Gaaaap maareh ik nok er mee en wacht op het veel belovende telefoontje!!!!!!!
Mzzl...!
Wendy

P.S. ben ionder mijn zus haar naam want hij wil alweer nie uitloggen Boos! Scheve mond Lips are sealed



*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 11:16

Ze heeft nog nix.... Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen
xxxiez
wendy

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 17:30

van G basgier
je hebt een PB van me!
Mzzl...!
wendy!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac en 98 bezoekers