meinoedske hengstig en geinsemineerd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 16:44

Is dit dat zelfde paard wat laatst ziek was, ik had toen begrepen dat ze dat wel vaker had en je niet prezies weet wat het is. Is het wel verstandig om haar dan te laten dekken?

Maargoed, het is al zover, ik hoop voor je dat alles goed gaat!


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:47

Ooo ik dacht dat ze niet meer wilde eten enzo, niet een allergie voor vliegenspray.

Maarrrrrreeeeee hoe is het verlopen met de inseminatie? Ik hoop goed!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 11:39

OOoo zie je, ik dacht al, dat paard was toen goed ziek, maar ik ben blij dat we eruit zijn, ik snapte er al helemaal niets meer van!

Maar is ze nu geinsemineerd? En?

Mijn merrie is afgelopen weekend gedekt (natuurlijk) dus....we zitten een beetje in het zelfde schuitje Lachen Het is wel vrezelijk spannend allemaal hoor!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:11

OEI, ik hoop dat alles goed met haar gaat, als je ermee bezig bent kom je er pas achter hoeveel er bij komt kijken he?! Ik duim voor je.

LOL die van mij is een Quarter Horse en gedekt door Jack Over Dun It. Wat anders dan een Fries he...maar die hebben we ook alleen niet te dekken, das een ruin Lachen De merrie staat nog op het hengstenstation....18 dagen na de dekking word ze gescanned...nou ik ben heel benieuwd en hoop dat het oke is....ik heb haar graag weer thuis op stal.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:54

Hoe is het afgelopen met de dierenarts? Misschien is het normaal voor haar om af en toe een verhoging te hebben.....er zijn paarden die daar last van hebben. Zou het niet juist te maken hebben met het feit dat ze geinsemineerd is? Nou goed...ik wacht wel af op je bericht Lachen

Mijn Merrie is zwart....met een aalstreep, klinkt raar maar waar Lachen Dus het kan alle kanten op Haha!

Waarom spuit je haar niet hengstig? Ik heb mijn merrie ook hengstig gespoten, omdat ze niet regelmatig hengstig was....nog iets te vroeg in het seizoen denk ik. 't is waar, thuis eten ze ook maar dan is de rekening meer verspreid....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38558
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:42

Aww wat sneu voor haar, nou ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt!

TJEE, daar heb ik nog nooit van gehoord, maar hoe oud is ze dan? Drie denk ik? Wat is het er voor een?

Hoeveel foto's wil je zien? LOL Ik heb nu weinig tijd maar zal haar foto deze week showen...maar de aalstreep zal je niet kunnen zien....ik zal er aan denken als we op "Bezoek" gaan om een foto speciaal van haar aalstreep te maken Lachen De hengst is een Buckskin (valkkleurig) Wat voor kleur is je Pony?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers