Andalusiër

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Andalusiër

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 17:52

Hallo,

Wie is er ook helemaal gek van Andalusiërs, of is er eigenaar van? Wil je dit a.u.b dan laten weten, want ik vind het zo onwijs mooie paarden. Ik wil er graag wat meer info over, in de toekomst zou ik ook graag een willen dus vandaar!

xxxies
Syllie


Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

re: andalusiër

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 14:18

Hallo,

Ik was er inderdaad al achtergekomen dat PRE een afkorting is van Pura Raza Espanol. Ik hoor van meer mensen dat het paarden zijn die heel graag voor je willen werken. Ik ben d'r gewoon echt helemaal gek van, zijn zulke mooie, grote, stevige paarden. En dat je ze ook nog in een schimmel uitvoering hebt vind ik helemaal het einde. Een blauwschimmel vind ik dan toch zeker het mooist ( die worden waarschijnlijk wel helemaal wit maar dat maakt niet uit).

Het schijnt dat je er best wel wat van afweet dus dan weet je ook wat ze ongeveer moeten kosten?? Het is inderdaad meer een droom hor, maar dat komt voornamelijk ook omdat we het nu al best druk hebben met de paarden. Maar ik hoop dat die droom in de toekomst toch wel uitkomt!

xxxies
Syllie

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

re: andalusiër

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 14:23

Hallo,

Ben ik weer, zag pas later dat je vroeg waar mijn interesse vandaan komt!

Ik ben zowiezo al een schimmelgek, plus dat de bouw en het karakter me enorm aanspreekt. Ik weet dat je andalusiërs ook in het bruin en het zwart hebt en dan vind ik ze ook onwijs mooi maar een andalusiër en dan nog eens een schimmel. Dat zijn denk ik wel twee dromen.

Ze zijn erg werkwillig, hebben een mooie bouw, hebben talent voor het zwaardere werk enz.

Enige nadelen zijn misschien dat ze niet al te groot zijn maar doordat ze weer zo breed zijn valt dit minder op. Ook zeggen ze ( dus niet ikke) dat ze minder zijn in uitgestrekte draf enz.

Maar ik ben gewoon een echte Andalusiërgek!!!!!!!!

xxxies
Syllie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers