Mylano's eerste snufje frisse lucht......:))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mylano's eerste snufje frisse lucht......:))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 15:05

Vanmiddag heb ik ze heel eventjes buiten gedaan...Ze stonden welliswaar nog geen 5 minuten buiten toen het begon te regenen, maar ze zijn toch even buiten geweest...
Ik heb ze maar niet al te lang laten staan, maar vooral voor Mika was het wel even fijn om de beentjes te strekken.... Haha! Die begon me toch gek te doen, was wel lachen, ze wilde eerst keihard wegscheuren en scheen zich toen ineens te bedenken dat ze nu "aanhang" heeft en daarna heeft ze zich keurig gedragen voor zo'n jonge moeder... Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is nog zo'n lekkere stuntel met die lange kromme benen van 'em... Lovers Haha! Haha! Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 16:50

Mika is idd wel redelijk beschermend tegenover Mylano, al behoorlijk wat "kraamvisite" gehad en dan gaat ze ook gelijk voor het veulen staan zodat niemand em kan zien... Haha! Haha!

Moet er wel om lachen, staat ze heel lief te doen tegen die kleine, dan ineens de oren plat in de nek en ons vuil aankijken en dan weer lief.... }>

Het is echt leuk, kan er de hele dag wel naar kijken, maar probeer niet te veel heen en weer te lopen want ze zijn natuurlijk ook een beetje rust nodig...

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 21:44

Ben zojuist nog even bij Mika in de stal geweest en verbaas me er nog steeds over dat er zo'n groot veulen uit zo'n klein ponietje is gekomen...
Mylano is echt een gigantisch groot veulen! En zwaar ook!

Maar ze doen het echt goed, Mika is supergek met 'em en doet het hartstikke goed, en dat voor de eerste keer terwijl ze zelf nog 3 moet worden.....Skeetie is het! Lovers Lovers

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 10:09

Melanie,
Mika is idd pintaloosa, zo noemen ze dat in Nederland ook... Haha! Haar vader is Rocky vd Hoeve.....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino, MallyBelly, midori en 76 bezoekers