namen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

welke naam vind je mooier??? voor een merrie

W.A.S. Habibi Aqila
11 (100%)

Totaal aantal stemmen: 11


WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

namen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 11:30

hey!
hoeissie? met mij goed! maar ik heb ene klein probleempje... Want mijn veulen komt bij het NRPS, maar als het dan hengst is moet het de letter hebben van de hengst maar mijn hengst heet G Basgier. Moet ie dan met een G beginnen of mag ook een B??

maar dan heb ik nog een probleem. Want het is al bijna zover dat mijn veulen word geboren officieel nog 2 weken maar als het een hengst word moet hij dus een naam met een B of een G hebben maar ik kan geen mooie namen met een G vinden maar voor een merrie maakt het nie uit dan heet ze zo : W.A.S. Habibi Aqila. want ik kan nie kiezen tussen Habibi en Aqila dus heb ik het zo gedaan dusss please help me .......! heb je namen met een G of B zet ze er neer....

Mzzl...!

[Edit Karin] kleuren, vet & lettergrootte 18 verwijderd [/edit]

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 11:58

uhm.. ik vind W.A.S. Habibi Aqila het mooist Lachen
klinkt wel sjiek hoor Cool

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 12:03

'k heb een paar namen gevonden met een G: Galaxy, Golden Boy en Grafitty meer heb ik nie kunnen vinden die een beetje mooi zijn... en de B: heb ik nix gevonden Verdrietig

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 13:33

Naam met de B:
Bounty
Barley
Beau
Black-out (voor een zwarte)
Boy
Brave
Brawny

Heb ff een Engels woordenboekje doorgespit

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:19

voor een hengst

Gishmet
(heb een Arabische voldbloed hengst gereden die Ishmet heette, is jammer gnoeg 2 jaar geleden overleden aan een koliekaanval Verdrietig )

dan heb ik er ook nog een ander gekend en een keer gereden,was van een vriendin van me (ja heb veel verschillende paarden onder m'n kont gehad) en die noemde Brahim (was een spierwitte prachtige Arabier)


korte samenvatting:
Gishmet, Basjkir (vindt ik ook wel mooi)en Brahim.

Ik zal nog eens wat nadenken en als er me nog iets te binnen schiet zal ik ze neerschrijven.

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 16:34

dankje wel allemaal!!! Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:34

en laat ons weten wat het is geworden...en foto's natuurlijk ook Haha!

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:35

De naam moet met de eerste letter van de naam van de hengst beginnen. ookal is dit een stalnaam of zoiets.

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 09:28

Ik zal er zeker foto's neer zetten!!!!!! Haha! Ik ben zo zenuwachtig!!! Knipoog Bloos neej maar m'n zus en ik hebben het zo gedaan: hengst: W.A.S. Galaxy Habibi ( maar dat W.A.S. begint jah met een w mag dat wel?)
merrie: W.A.S. Habibi Aqila en bij allebij is Habibi gewoon de roep naam dus is dat ook weer geregelt!!!!!!!!!!
Mzzl...!
~Wendy~

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 10:21

ik kies voor habibi, want dat betekend schatje. Wat betekend aqila?

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 09:11

Aqila betekent De beste het is Arabisch maar ik heb het nie om de betekenis gedaan hoor !!! ik vond het een mooie aparte naam en ik kon nie kiezen tussen Habibi en Aqila. Maar mijn zus en ik hebben het zo gedaan: We vonden Habibi het mooist dus of het nou een merrie of hengst is zijn/ haar roep naam is Habibi maar alleen op papier heet hij/zij ander wel met Habibi der in hoor maar zo hebben wij dat gedaan~!

Mzzl...!
~Wendy~

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:18

Hallo, ik zou Aqila nemen. Ik vind dat Habibi niet zo heel geweldig, maar goed, smaken verschillen..

Namen met een B zijn heel gemakkelijk, daar zijn emmers vol van. namen met een G zijn er wat minder, maar ook die zijn wel te vinden..

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:41

Volgens mij moet een hengst inderdaad met een G. (leuke hengst is G Basgier trouwens he?)

Ik weet dat ze bij GB Arabians ook al een Habibi hebben, dus vind ik dat minder...

Ik ga dus voor Aqila!

Voor een hengst met een G??? Ik weet het niet, maar je kan toch hetzelfde doen als zijn vader? Gewoon de letter G voor een naam zetten die je mooi vindt!