nakomelingen Conterno Grande

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

nakomelingen Conterno Grande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 20:25

Ik zoek info over de nakomelingen van de oldenburger hengst Conterno Grande, Contender x grannus x Ramino uit dezelfde moeder van Couleur Rubin. Weet iemand wat deze hengst, die vandaag heel best liet zien in Bremen, voor nakomelingen vererft? Lachen

besita
Berichten: 6778
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:00

Vindt het inderdaad ook een heel apart springende hengst .Zag hem ook gisteren springen op televisie OK dan! *LOL* En een beeld om te zien ,ik vindt hem persoonlijk beter dan zijn half broer.Maar van zijn nakomelingen weet ik niets ,ik heb er zelf nog geen gezien

Monti
Berichten: 28
Geregistreerd: 03-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:30

Ik zou voor informatie gaan naar Harli Seifert. Zij is de eigenaresse van dit paard en tevens ook van Couleur Rubin. Zij weet vast wel een aantal veulens te staan van Conterno Grande, maar ook van Couleur Rubin. Dan weet je een beetje hoe die stam fokt.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 20:56

Monti schreef:
Ik zou voor informatie gaan naar Harli Seifert. Zij is de eigenaresse van dit paard en tevens ook van Couleur Rubin. Zij weet vast wel een aantal veulens te staan van Conterno Grande, maar ook van Couleur Rubin. Dan weet je een beetje hoe die stam fokt.


Bedankt voor de info op hun website staan namelijk dat de eerste nakomelingen van hem springen maar zou ze willen zien.Couleur rubin is helaas een vos maar vind m ook behoorlijk goed springen vandaar mijn interesse, alhoewel conterno beter in type staat vind ik zelf Lachen