wie heeft er een nakomeling van Royal Dance?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:58

Ik Haha!
Althans... volgende week is de laatste veterinaire keuring en als ie daar doorheen komt, is ie echt van mij.

Karakter: uitzonderlijk braaf in vergelijk tot zijn Kamikaze-moeder. Hij is heel aanhankelijk, en laat zich makkelijk pakken en met zich klooien. Vanmiddag nog, hij is vorige week gecastreerd en zijn piem was enorm gezwollen; bij hem kan je dus 'gewoon' even de wondjes iets open 'aaien'... dan heb je wel te maken met een érg lief paard.
Kwa beweging is hij iets ruimer van voren dan zijn moeder. Die merrie heeft een bijzonder krachtig achterbeen gebruik (liever in passage dan in arbeidsdraf), dus ik heb goede hoop op een leuk sportpaard. maar het was vooral zijn kleur en zijn koppie op die mooie lange, Duits gevormde hals die mijn knietjes deed knikken... Bloos

Ken meer RD's uit dezelfde merrielijn en die zijn allen braver dan hun moeder. Hele mooie koppies. Opvallend genoeg allen dezelfde opvallende voskleur.
Foto van die van mij, ± 27 maanden oud
Afbeelding
Royal Dance x Amethist x Amor x Marco Polo

Pipo heeft uit dezelfde merrielijn een entermerrie van Royal Dance

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 00:25

Goh... moet je die strot van dat beest zien...wauw!
De foto is verder heuveltje-af, da's wel jammer, en die rug is idd gewoon hol, daar kan niemand wat aan veranderen... maar gut, zie hem uit zijn ogen kijken.... en die mooie lange broekspier, en dat goede schouder...

In het echt is ie wat minder oranje trouwens.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 bezoekers