Overtijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 15:34

idd ja ,errug vaag op de moment...


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:55

idd, een uier hoeft niet helemaal vol te zitten om te kunnen harsen, maar vooraleer er iets uit kan komen moet der wel iets in zitten dus zou je eigenlijk toch wel iets van uier moeten zien ipv van 2 droge tepels...

met vaag bedoel ik overigens niet dat ik betwijfel of je merrie drachtig is ofzo maar wel dat ik het vaag vindt dat ze helemaal geen uier heeft maar wel harst..(nou ja we leren iedere dag bij dus harsen zonder uier kan ook, ik krijg dit jaar ook nog maar m'n eerste veulen dus heb het nou ook nog niet allemaal meegemaakt dat ik het zo goed weet)

In ieder geval succes met je veulen dat gaat komen, ben errug benieuwd of tnou een Haf of een NF wordt...ze zijn beide mooi (vind ik dan) dus tkan eigenlijk al bijna niet meer stuk (komt er nog bij dat je dus een dubbele verrasing wacht 1) het veulen zelf 2) wat voorn vader het nou blijkt te zijn)


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:29

gedroogde melk dat doet die bij mij ook, kleine gedroogde witte druppels, rond de tepels...
Ik hoop dat het snel komt, (zowel bij jou als bij mij) maar ik geloof niet dat het dan wel die Haf is (kan natuurlijk) maar dan denk ik niet dat ze nu al wat melk uit der uier zou laten vallen.(want dan zou tpas voor november zijn en dan is ze nou wel erug vroeg bezig..
Ik heb trouwens de foto's van je paardje gezien tis een heel mooi ding dus der zal zeker een mooi veulen uitkomen denk ik (maar stel je voor dat ze in de tussentijd tussen NF en Haf gedekt is door een trekpaard Haha! )
Neenee zal wel niet maar dat zou pas een verrasing zijn zeg..(al dan niet een leuke)
ik duim op een goede geboorte en een mooi veulen, dat willen we tenslotte allemaal wel denk ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 64 bezoekers