Garant alias Flipper

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Garant alias Flipper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 09:09

Ik heb sinds 4 weken een nieuw paardje, een Negro x Garant en nu was ik op zoek naar nog meer afstammelingen van Garant.
Ik kan op bokt niet zo heel veel vinden bij de zoekfunctie dus vandaar dat ik het even zo vraag.
Ik wist ook niet dat hij Flipper heette bij de Groningers dit werd mij verteld door Nimber.

Dus alle info is welkom.

Valentinotje

Berichten: 373
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:27

Bij het KWPN kan je volgens mij ook nakomelingen van Garant aanvragen, alleen zullen wat er wel super veel zijn (A)

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 10:03

Denk je?
Ik wilde eigenlijk meer even kijken op wie Uniek leek, ik vind hem qua kleur en aftekeningen sprekend zijn vader maar qua bouw meer Garant.
Ik heb al wat info over ze maar wil altijd graag weten wat de meeste vinden van het karakter e.d.

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:23

Mijn ruin zit ook Garant achter. (highline x zaire x garant)

Hier in de buurt lopen er een heleboel met Garantbloed erachter. De hengst stond altijd bij Zwartjens in Raalte....

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:04


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:38


Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:40

Ik heb ook een nakomeling van Garant. Dat wil zeggen haar moeder is een dochter van Garant. Verder lijkt ze absoluut niet op jouw paard, maar ze is van vaders kant Anglo-Arabisch en ik denk dat ze daar toch het meest van weg heeft. Verder is ze zwart. Volgens mij was Garant wel vrij donker van kleur. Qua karakter kan ik me geen beter paard wensen. Altijd zin om voor je te werken en in de omgang super betrouwbaar.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:55

Mijn moeder heeft een Nakomeling gehad van Garant. Een bruine ruin van ongeveer 1.65m
Heb hem zelf niet gekend, maar mijn moeder is nog steeds wild enhousiast over dit paard omdat hij zo vreselijk werkwillig was en nooit een slechte dag had..

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:35

Ik heb een tijdje een Amethist uit een keurmerrie van Garant op stal gehad (pensionklant). Het was zelf een hele mooie stermerrie, haar moeder (de Garant dus) heeft in de sport onder Loes Corsel gelopen. De vrouw van wie deze Amethist was, had als meisje altijd de Garant merrie verzorgd. Als dank daarvoor mocht ze het Amethist-veulen houden! Ze vertelde dat die moeder een heel fijn karakter had en dat had de Amethist-merrie ook. Ze was reservekampioen van CK Drenthe in 1996.