Excellent W wie o wie.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Excellent W wie o wie.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 18:20

Hallo,

Er is maar bar weinig bekend over deze hengst. Waar is Excellent toch gebleven en hoe doen zijn nakomeling het van hem? Zijn er al stermerries van hem bekend? Of ben ik 1 van de weinige die er een nakomeling van heeft lopen?
Zijn er mensen die me alles over hem kan vertellen want na Sjoukje van Kooten weet ik niet meer wat er met hem gebeurt is dan alleen van horen zeggen. Maar wie kan nou rond uit bevestigen dat hij inderdaad in de spring sport is belandt??? Verward
En wie heeft er of kan er foto's van hem hier plaatsen? Wie vind het een uitdaging om alles om te spitten en uit te pluizen voor informatie betreft Excellent W Verward Haha!

Groetjes, Prima Donna.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 23:34

Ik weet niet of ik dezelfde hengst voor me heb. Er heeft bij ons in de regio een zwarte/ heel donkerbruine hengst Excellent W in de klasse Z2 dressuur meegelopen. Dat is alweer een aantal jaar geleden en dat was ook een dekhengst. Wat je ook kan doen is bellen met de KNHS en vragen wie er voor het laatst heeft gestart met Excellent W, dan weet je al wat meer. Op de site van het KWPN kan ik hem niet vinden, maar ik kijk nog wel ff voor je in het hengstenboek.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:09

Afbeelding