wie helpt me deze tijd door te komen??? :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

wie helpt me deze tijd door te komen??? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 18:07

ik word gek!
de dagen gaan veeeel ste langzaam
het veulen schiet niet op
en nog steeds geen tekenen van dat het veulen zich klaar maakt om langs te komen
ik heb al aan mijn merrie gevraagt of ze op wil schieten, ( vanavond ofzow) maar nee ook dat niet
iemand nog tips.....
Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:27

wachten,wachten,wachten nog eens wachten....
Klinkt banketstaaf, ik ben ook zo ongeduldig als jouw op de moment...mijn pony had zo een 3 weken geleden moeten bevallen..komt erbij dat ze al een dikke maand met een grote uier rond loopt en 2 weken met "slappe" achterhand..2 keer heeft ze ons al voor de gek gehouden dat we dachten dat ze weeën had..maar niets hoor deze dame houdt het lekker op...
ze heeft ook regelmatig melk aan der uier hangen, maar nee nog niets...

kan je dus enkel de raad geven van wachten, wees er maar zeker van dat er ooit een klein lief ding uit gaat komen en het eigenlijk niet meer zo lang gaat duren (herinner je je nog toen ze gedekt was, nou toen moest je lang wachten Knipoog )

geen tips dus, maar geduld oefenen...(ben het zooooooo beu !!!! Misselijk )) Haha! Haha! (en zij volgens mij ook, haar veulen zit geen 2 minuten stil in der buik het gaat een voetballer worden denk ik Lachen ...)

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:41

Ik ben nog aardig rustig, Melony is eind volgende week uitgerekend.
En bij de 2e van het seizoen is het al iets minder stressen omdat je dan al de hele dag van het 1e veulen kan genieten Haha!

Nee hoor, ik maak jullie helemaal niet jaloers Schijnheilig Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 19:11

toen ze gedekt was daar was ik niet bij
dus ik kwam aanhuppelen bij de 5e maand ofzow en bij de 9e wist ik het pas Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:21

nou, toch zit je al een aardig pak dichterbij het gebeuren als gisteren hé..(zo moet je maar denken) mijn knollie heeft nu al 2 dagen achtereen melk aan der uier hangen (voordien was dat zo nu en dan), dus wie weet...al ga ik er niet meer van uit, ze doet het helemaal niet volgens boekje...

tja, wachten...komen zal het in ieder geval wel

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:11

ja dat ken ik ik moet nog maar negen dagen en elke dag weer vraag ik aan mijn veulen of die nu wil komen en dan geeft hij/zij een schop en vervolgens komt hij/zij niet. elke dag als ik naar haar toe ga hoop ik weer veranderingen te zien, maar niet veel hoor. gisteren was ze wat onrustig en was haar uier goed gevuld. we bleven tot tien uur om te kijken of ze nou erg druk zou worden, maar nee hoor. het veulen overigens wel, maar mamma niet.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:59

same thing here....Iedere morgen ga ik in spanning naar de stal in de hoop dat het geboren is..maar nee hoor nog steeds niets.
Ik hoop dat het nu snel gaat komen want nog ong. 10 dagen en dan is ze een jaar geleden voor de eerste keer gedekt...Ik hoop niet dat ze van plan is een nieuw record te breken.