Nakomlingen Enrico (Fast X)/Kilini

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:28

Een half zus van mijn paard is van Enrico, heeft Z2 dressuur bij de pony's gelopen, m springen bij de pony's en nu springen ze er mee bij de paarden. Hoe ze kwa karakter is weet ik niet, want ik weet pas sinds kort van deze half zus . Een andere zus(ook van Enrico), is M2 dressuur, haar heb ik nog niet terug gevonden. verder afstamming van deze paarden is Enrico x Roemer.

Als je het stb nummer weet van Kilini kun je een nakomelingenoverzicht aanvragen, dan weet welke veulens ze heeft gekregen en hoe ze heeten en evt. sportprestaties. Zo weet ik ook dat mijn paard nog halfzussen/broer heeft uit dezelfde merrie.

Enrico is in 1999 op wacht gezet.

- Offline -



Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:51

Als je naar het kwpn belt of schrijft en je geeft de naam en het stb nummer door dan krijg je een nakomelingenoverzicht als ze veulens heeftg ehad. Je weet dan de naam,geboortejaar de vader van de nakomeling, evt. predikaten en andere prestaties.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:06

Skitter schreef:
Haar stb nummer? Staat die op haar papieren? Ik kan alleen haar levensnummer vinden? Is dit hetzelfde??


Ja, en het moet beginnen met het jaar waar in de geboren is. Dus een paard uit 1990 begint het nummer met 90.6745 enz.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:32

Het kán, maar het kán ook gewoon toeval zijn. Wil je het zeker weten dan kun je een swap/slijmmonster laten nemen van de baarmoeder. De laatste zwangerschap kan ook onderbroken zijn vanwege rhino of het veulen was niet goed. Daarvoor zou je de eigenaar van dat moment voor op moeten bellen of emailen hoe er het in de dracht is gebeurd, en ook of dat eerste veulen dood is geboren of aan iets anders. Koliek, een breuk oid. Je had het over een stalvirus, dát kan de laatste zijn (rhino), maar ook de eerste door een een virus.
Ik zou in dit geval zeer goed overleggen met de dierenarts en vertellen over wat je nu weet. Vraag hem/haar om advies.

Laat je even weten wat het wordt? Lachen

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:00

Je moet de enrico hebben waarvan de vader Fast is, staat er ook bij.

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, maessie en 50 bezoekers