Wild veulen in de buik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Wild veulen in de buik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 12:30

Mijn veulen is erg wild en het lijkt wel of hij met de dag wilder wordt daar binnen.
Wat doet hij daar allemaal en zou het daar misschien te krap worden? Haha! Frusty

[Edit] titel [/edit]

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:56

Dan wordt het een hengstje. Het veulen van Dolce Vita was ook erg levendig en nu nog (hij is van 1 april) hij is een echte dondersteen dus maak je borst maar nat Knipoog

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:12

zegt niks of het een hengst word of niet, (kijk maar naar mij, me was ook een schoppertje *LOL* en ben ook een meisje *LOL* ) Onze driejarige was ook een schoppertje en is ook een merrie geworden en wat voor ene, een l*l van een beest Frusty !!!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:13

Pinky was een trappertje en inderdaad een hengstje.
Mysty en rossy waren rustug, merries.
Het veulen nu is ook trapperig.. hengstje????? *hope so*

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 21:58

ben ut weer met la dolcevita eens Haha!
en die van ons was ook heel druk en idd een hengst!!
én nog steeds heel druk!! Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:32

Zegt volgens mij heel weinig. Je kan net zo goed zeggen dat hij/zij oefent voor Oranje. Waarschijnlijk "toeval" dat hij net zo levendig is als je kijkt..

PS: mensen voorspellen nou eenmaal graag en willen ook het resultaat beinvloeden. Grappigste is nog altijd dat iemand eens wilde dat mijn moeder de merrie vasthield, want dan werd het een merrieveulen.. Je reinste onzin..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:49

is moeilijk te voorspellen, maar bij mn verz pony's heeft t wel geklopt. 1 keer een hengstje gehad en was erg levendig toen ie nog niet zichtbaar was voor ons Haha! De rest waren allemaal merrietjes. Van ons shetveulen weet ik nog wel dat de zoon van de boer aan mij vroeg of t veulen wel leefde, hij had t nog nooit voelen of zien trappen. Ik wel een paar keer, omdat ik altijd met mammashet bezig was. Werd een ontzettend cute merrieveulentje wat helaas verkocht werd samen met mama toen ze drie weken oud was Scheve mond

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 11:18

Vorig jaar bij ons een welsh die op haar benen stond te schudden als haar veulen druk was in de buik een hengst ver volgens de wpn'er gebeurden nouwelijks iets ook een hengst. Je weet het toch niet. Vele deken dat het een merrie wordt. Ik denk dat hij/zij ons gaat verassen.