Groeit mijn paard nog?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Groeit mijn paard nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 13:21

Talida wordt vrijdag 2 jaar, is nu ongeveer 1.51 m. Maar ik vind d'r nog zo klein! Als ik soms een plaatje van een 2 jarige zie zijn die al zo 'paard'!
Zijn er mensen met voorbeelden van groeispurtjes van 2 jarigen, zodat ik me enigszins gerust kan voelen. Ik hoop dat ze toch minstens 1.60 wordt. Mams is 1.65, paps 170 dus daar zou het niet echt aan moeten liggen, toch?
Hier een plaatje van zoals ze nu is, met dr bolle buikie
Afbeelding

[Edit] titel [/edit]


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 13:48

Stom is dat he, dan krijg ik ineens de kriebels en denk ik dat komt nooit meer goed (tenminste, het is al goed want ze is de leukste van de hele wereld). ben zelf ook best stevig, als ik dan zo'n erwtje heb is het beetje uit proporties denk ik. De fokker zei dat zijn paardjes wel tot hun 6e doorgroeiden, maar toch. Snap ook best dat het de laatste jaren het niet echt veel zal zijn hoogstens 2 of 3 cm, toch?

Nou lol heeft ze wel hoor, iedereen staat meestal ademloos toe te kijken als ze buiten staat, die blijft echt springen en gek doen, geweldig!


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:10

Hahaha Cassidy dat antwoord had ik wel van jou kunnen verwachten Haha!
Volgens mij zou ze dat best wel kunnen, tenminste volgens jou maakte ze zaterdag mooie draaien (ben effe de officiele term kwijt Knipoog

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:15

ja die! (rollbakc dus, weer wat geleerd)
lekker kontje he, kan ze later goed met springen en dressuren Haha!
ach wie weet gaan we wel een keer halteren...

Marlies, sta je ook in de buurt van Starnmeer? Assendelft is daar toch bij in de buurt? Bij Tal staat ook een hengstje op stal, 1 jaar jonger en 'een kop groter'

Weet ook wel dat ieder paard anders is, maar er zal toch wel iets van een regelmaat in zitten (bv onregelamtige groeispurtjes Knipoog ) Ze zal in ieder geval stevig genoeg zijn haha

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 14:40

ben verder niet zo bekend daar, kom of vanaf de a9 aanscheuren of vanaf de A8 en verder dan de provinciale weg kom ik niet Haha!
oh vast te off-topic

Wat is de verwachting van je hengst? 1.80 zou best een een heel eind zijn (zelf voor ons cassidy Knipoog ) Haha dat wordt niet echt een mooie pas de deux combi...
Ach zoals ik al zei, 160 is mooi, iets groter mooi meegenomen, maar voor mij is ze al een toppertje. Val ik straks ook niet zo hoog als we beginnen met rijden

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 09:54

He mn titel is gemoderate. Ik had neergezet: wie stelt me gerust. nu lijkt het net of ik denk dat ze helemaaaaal niet meer groeit Haha!
Ach met een beetje mazzel heeft ze deze week al een paar uurtjes buiten op het land gestaan, en binnenkort lekker dag en nacht. Zal die buik nog boller worden Knipoog
Ik ga van het weekend toch maar weer eens met de meetlat naast d'r staan, wie weet zit er nog een paar millimeter bij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers