Appaloosa fokkerijen / handelsstallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Appaloosa fokkerijen / handelsstallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 09:16

Hallo,

Sinds jaren ben ik helemaal maf van appaloosa's. Ik ben dan ook van plan om zelf een appaloosa aan te schaffen. De bedoeling is dat het paardje in 2003 wordt gekocht.

Ik ben alvast aan het surfen gegaan, om te kijken of ik wat fokkerijen / handelsstallen kan vinden van appaloosa's. Helaas blijkt dit via een goede zoekmachine toch nog heel moeilijk te zijn, de gevonden pagina's stellen niet zoveel voor. Ook de officiële site van de appaloosa geeft hierover geen links.

Dus mijn vraag: weet iemand nog een goede site waar appaloosa's worden aangeboden? Het hoeft niet persé in Nederland te zijn, omliggende landen zijn ook goed.

En indien je weet dat er ergens een mooie appaloosa wordt aangeboden, dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten, Marieke


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 12:14

Hoi,

Citaat:
Zoek je een Amerikaanse Western Appaloosa of een Nederlandse Rijtypische Appaloosa? Is nl nogal verschillend.


Ja, ik weet dat deze typen heel verschillend zijn. Ik ben onvolledig geweest en heb het er niet duidelijk bij vermeld. Ik ben op zoek naar een Nederlands gefokte appaloosa, dus een paardje die niet specifiek op western is gefokt. Ik ben dan ook niet van plan om er western mee te gaan rijden, maar "gewoon" de engelse stijl, recreatief.

Het is blijkbaar heel moeilijk om aan informatie te komen, want ik heb me al rotgezocht. Ik zou graag eens een bezoekje brengen aan een fokkerij om kennis te maken met het ras, maar dat wordt zo een beetje moeilijk!!

Groetjes, Marieke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_ en 8 bezoekers