hengstenstation omgeving Delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

hengstenstation omgeving Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:44

Weet iemand een goed hengstenstation waar men met een groep mensen een bezoek kan brengen? werking KI verzendsperma, diepvries weet ik veel wat er allemaal aan te pas komt bij zulke rondgeleide bezoeken. Station mag rijpaarden, tuigpaarden en zelfs trekpaard hengsten hebben. Als het maar een interessant bedrijf is.


petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 15:58

Geesteren ligt dat vlakbij Delft?


petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 11:24

De dalhoeve is te ver. had daar ook aan gedacht maar het vezoek komt van een trekpaarden stamboek dus ik dacht toch iets meer in hun richting. Al moet ik zeggen dat er dit jaar ook mensen uit de jumpingwereld meewaren. Geen bekend groot hengstenstation dat zowel KI, rijpaarden, friezen of tuigpaarden heeft?

Heb al zitten denken aan de Nieuwe Heuvel omdat die Friezen hebben om dan in combinatie met een bezoek aan het nationaal rijtuigenmuseum in Leek daar een leuk dagje uit van te maken.

Aangezien de NH bekend staat om het keuringsklaar maken van paarden misschien daar ook een demonstratie van te vragen (sommigen trekpaarden liefhebbers kunnen dat echt gebruiken, zeker wat betreft het toiletteren van ongecoupeerde staarten. Mijn haren rezen ten berge afgelopen zondag bij een trekpaarden keuring. Alle ongecoupeerde staarten waren helemaal kaal geschoren behalve het uiteinde van de staartwortel. Slechts een 2 jarige merrie was goed gevlochten aan de staart.)

Het verste dat haalbaar is gelderland en het zuiden van Groningen.

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 08:20

hebben ze een website of e-mail? Groningers is inderdaad in de richting dat ik zoek.

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 10:44

dank je wel. Zal eens snel kijken of de stal een beetje naar hun smaak zal zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers