De harde werkelijkheid, veulenverkoop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:06

Dus in feite Pipo zeg jij, dat ik er niet aan moet beginnen. Tong uitsteken
Ik vind dat ik toch ergens moet beginnen.
Ik doe het zeker niet voor het geld, want ik heb zo het idee dat het me meer kost dan dat het ooit opleverd.
Het is voor mij altijd een wens geweest, zelf een merrie te hebben en een veulen te fokken. Niet voor de verkoop in eerste instantie, maar voor eigen gebruik.

Aan de andere kant kan ik ook sommige mensen niet begrijpen.
Neem nou een bekende van me, zij heeft een veulen gefokt. Niet om het veulen, geld of wat dan ook, maar puur om het, kijk mee eens. Altijd al een meeloper, naaper en er willen bijhoren typetje geweest. Over dit soort mensen denk ik dan, tss gaat weer helemaal nergens over.


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:48

Anna42 schreef:
Hoe groot is de kans op een goed veulen met een bovengemiddeld exterieur en niet goed op de foto's.
Hoe groot is de kans uit een simpele stamboekmerrie met PROK rapport?
Hoe is groot is de kans uit een merrie met een bovengemiddeld exterieur zonder PROK.
Hoe groot is de kans uit een simpele stamboekmerrie zonder PROK?


Sjuimpje lijkt daar antwoord op te hebben. Ik in ieder geval niet, want ik ben er van overtuigd dat welke merrie en hengst je met elkaar een duo laat vormen, het nog steeds altijd een gok is.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:52

Dat vind ik dus ook GF.
Mede daarom ook dat ik mijn merrietje gewoon laat dekken. Ik ben heel nieuwsgierig naar wat daar uit zal komen. Kan mij het nou schelen of het dier weet ik veel wat aan predikaten nog niet heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karinna en 51 bezoekers