Slechte afstammelingenkeuring Afloyd en Willem ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:27

ja willem is afgekeurd op afstammelingen, wat ik overgens best raar vind Willem is een super mooie hengst met een super mooi beenwerk en hij is ook gewoon een plaatje om te zien.
Afbeelding
Dit is de vierde hengst die bij Henk de brouwer is afgekeurd op afstamelingen, een grote strop voor de Familie de Brouwer die heel wat super toppers heeft staan.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.


Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:35

Leo_ke schreef:
Inderdaad... Star is ook de jongste niet meer, en ik had in Willem toch wel echt een goede opvolger gezien... Scheve mond

inderdaad star is niet jong meer, maar ze hebben nog Maistro staan. Willem was inderdaad een super opvolger van star.
Voor zover ik weet willen ze Willem aanbieden aan het europeesstamboek. Wat overgens geen slechte keuze is want het is en blijft een super mooie en luxe hengst. Het zou zonde zijn als hij werd gecastreerd omdat hij niet meer mag of kan dekken voor het KVTH.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Feanyth en 115 bezoekers