Wat vinden jullie hier nou van

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Wat vinden jullie hier nou van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 07:48

Zit eens op marktplaats te kijken.
Kom een advertentie tegen http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/ ... ?av=a&fo=1

http://www.dutchhorsetrading.nl/Ziezo/

Staat Na uren en uren achter het internet en maar surfen komen wij tot het besluit dat ZIEZO het mooiste merrie veulen is wat er te koop wordt aangeboden op het world wide web

Zijn ze lang bezig geweest Knipoog

wat vinden jullie hier nou van Haha!
Toppic zal vast op slot gaan, Maar wat vinden jullie nou kwalitatief van dit veulen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:02

parouscha schreef:
Maar wat vinden jullie nou kwalitatief van dit veulen Verward


Dat vind ik op een foto erg moeilijk te beoordelen, bovendien mis ik de predikaten in de merrielijn en evt. sportprestatie's.

Ik kan wel zeggen dat ik nooit een paard via een foto op internet zou kopen, maar dat heb ik dus al wel eens gedaan Haha!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 08:11

Idd die staan er niet bij .
Ook niet op de website Scheve mond
HaHa ik heb zelf nog nooit een paard via internet gekocht, dus zal er vast nog wel een keer van komen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:17

Ik heb Lisa nav een advertentie op Marktplaats telefonisch gekocht en heb haar toen 2 dagen later opgehaald.
Het bedrag was ook dusdanig dat ik me er niet echt een buil aan kon vallen, het was iig een stul lager dan het veulen nu doet in de "veiling" Haha!

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:37

Ik heb op de website gekeken, mooi koppie, maar over de rest van de bouw ben ik niet overtuigd dat dat 100% perfect is.
Straks om 10.00 uur nemen ze het hoogste bod, nu € 2.275, maar het is maar de vraag of dat een serieuze bieder is. Bieden op Marktplaats is vrij en verplcht je tot niets.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 08:40

Idd Barb77, de bouw vind ik ook niet helemaal perfect.
Zit idd een lekker koppie op met een mooi sprekent oog.
Ik ben benieuwd wie het hoogst bied.
Lijkt wel een veulenveilling Tong uitsteken , zal het in de toekomst ook zo gaan met die veulenveillings haha

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:41

Je kunt er niets van zeggen. Ik zou een paard altijd in het echt willen zien. Een goede fotograaf kan van elke lelijke bok een mooie foto maken.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:41

Vaak worden er ook kennissen ingeschakeld om de biedingen op te drijven. Maar idd leuk koppie, lekker laten staan. Er zijn er zoveel te koop dat het een kopers markt is( grote keus, lage prijzen)

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:47

Ik snap niet dat ze het er zo opzetten. Ik vind hem persoonlijk niet zo. Alleen zoals hierboven al staat zijn hoofdje heeft wel wat maar verder niets.

puppyduck

Berichten: 39
Geregistreerd: 10-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 08:54

Ik vind het juist heel slim, da't zijn de echte handelaren. Als je de advertentie zag die een handelaar voor onze pony had verzonnen, wilde iedereen hem hebben, terwijl hij op dat moment, ongetraint, te mager en te oud was om interessant te zijn. De man heeft hem wel voor het 3 dubbele verkocht dan wij er ooit voor konden krijgen!

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:05

ja ze zijn gehaaid,persoonlijk vindt ik dit veulen qua bouw ook niet perfect..een korte hals..beetje overbouwd,maar als ze dat compenseert door de beweging..maarja dat kun je niet zien op een foto..

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:44

Hmm, ik vond dit eigenlijk wel een heel aansprekend veulen vanaf de foto's Lachen
Smaken verschillen hè Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:03

Rinske schreef:
Hmm, ik vond dit eigenlijk wel een heel aansprekend veulen vanaf de foto's Lachen
Smaken verschillen hè Knipoog



Ben het met je eens, zeker gezien de moeder ernaast is het veulen veel beter. Ze is wat lang en beetje plat, maar mooi front en sprekend koppie.
Ik vind dit nog niet zo'n rare actie is toch eigenlijk hetzelfde als ermee naar een veiling gaan, zonder al die rompslomp.

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:27

Hoogste bod van 10:03 is € 2.650, in eerste instantie gestart op € 1.000. Nog aardig opgekrikt in die korte tijd van verkoop dus.

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:30

welke gek koopt er nou een paard dat je niet kent, van een foto?!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:35

ik niet in iedergeval Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:00

fresco schreef:
welke gek koopt er nou een paard dat je niet kent, van een foto?!


Ik
Kijk maar, Lisa staat in m'n profiel.

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:51

ik vind het raar Verward mss ligt het aan mij Haha! maar de foto op marktplaats is een bruin veulen... En op de site dat ze doorverwijzen is het een vos veulen Verward of zie ik iets over het hoofd Haha!

OF is het de bedoeling dat het twee verschillende veulens zijn Haha! ?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:17

Quirinake schreef:
ik vind het raar Verward mss ligt het aan mij Haha! maar de foto op marktplaats is een bruin veulen... En op de site dat ze doorverwijzen is het een vos veulen Verward of zie ik iets over het hoofd Haha!

OF is het de bedoeling dat het twee verschillende veulens zijn Haha! ?


Het is zowiezo een schimmel, bruin geboren heet dat dan.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:21

Het veulen wat nu op marktplaats.nl staat is een bruine Ovidius. Het Polansky veulen wat eerst op marktplaats.nl stond is het veulen op de doorverwezen site in het eerste bericht op deze pagina. Marktplaats.nl verwijst nu ook naar een andere site door.