Nieuwe site van van uytert is klaar!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Nieuwe site van van uytert is klaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:53

Kijk eens op www.uytert.nl voor de totaal vernieuwde site!!


http://www.uytert.nl/

Hier kun je nieuwe foto's info etc. vinden over de volgende hengsten!
Tevens nu ook met geheel vernieuwde gratis ADVERTEERSITE!!

Oja EN FORUM :j:j

Actueel nieuws en een hele mooie vernieuwde fotogallerij met oa. foto's van TERLIA!!


Gribaldi
Krack C
United
Sandreo
Tango
Tolando
Tcn partout
Democraat
Painted black
San remo
Biotop
Amsterdam
Hamlet
Hierarch
Balzflug
Michelangelo
Horse la loi II


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 10:00

Overigens is van uytert de eerste hengstehouder die een eigen forum opent met topics over zijn eigen hengsten. Dus alle fokkerij fanaten ga er maar eens kijken en schroom vooral niet om een bericht achter te laten!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 11:12

De site is nog maar pas in de lucht dus er kunnen idd foutjes in zitten. Erg fijn dat die hier gemeld worden!
Forum is misschien idd niet geheel origineel maar het is wel nieuw voor een hengstenhouder!

Daarnaast word op de site al aangegeven dat alle tips etc. welkom zijn om de site verder te verbeteren!


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 11:44

CGJ12 schreef:
Ik kan er nog niet uit opmaken dat Hors La Loi is gecastreerd.........

(en aanmelden onder de naam CGJ12 met hetzelfde password lijkt me ook niet verstandig. Kan Joop hier straks zo posten onder mijn ID.......)

Ander password bedenken dan maar!
Je kunt het iig rechtreeks aan ze vragen wat een hoop roddels uit de weg kan helpen en een aantal dingen sterk kan verduidelijken.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 12:28

Lovely schreef:
ROTFLOL, dat ziet er bekend uit.
Jammer alleen dat er een naam van een hengst weer verkeerd gespeld staat in de forumlijst.

Sorry typfoutje. Gelukkig staat het op de site goed!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 12:51

CGJ12 schreef:
Grapjas.
Ik heb al veel te veel passwords.
Een ontzettend gedoe is dat.

Vraag je of je of je in aanmerking kan komen voor functie als moderator of beheerder... Knipoog
En anders gewoon een bestandje maken waarin je al je namen met wachtwoorden op slaat.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 13:23

Zannekin schreef:
Gestuet Vorwerk heeft ook een forum op de site staan

Bloos *oeps..* uhm in Nederland Knipoog

Ik vind het iig een erg leuk initiatief! En of het gaat lopen dat zien we vanzelf. Het hoeft geen tweede bokt te worden. Het gaat er vooral om dat mensen extra informatie kunnen vinden over hun hengsten (nakomelingen) en daarnaast nog gezellig kunnen kletsen over vanalles en nog wat. Daarnaast denk ik dat het roddelgehalte wat lager zal liggen omdat de mensen die bij deze hengsten betrokken zijn ook "mee doen/lezen" en daardoor weten waar het over gaat en eventuele roddels de kop in kunnen drukken.
Ik als fokker ben er iig erg blij mee en aan de aanmeldingen te zien vinden meer mensen het een goed initiatief. Het lijkt me verstandig het eerst een kans te geven voordat er zo negatief op gereageerd word.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SuperMinx en 112 bezoekers