Discussie over gribaldi!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:57

Tja ieder mag zijn eigen meining hebben dat blijf ik zeggen. Iedere hengst heeft zijn goed en slechte punten en ook goede en slecht nakomelingen.

Ik ken veel goede Gribaldi's maar ook veel slechte. Ik denk dat het een goede hengst is in combinatie met de juiste merrie. Maar dat is met alle hengsten.

Ik vind Gribaldi zalf een goede hengst maar er zijn meer goede paarden maar zeker ook veel slechtere.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 07:59

Klopt ik ken een hoop hengsten die (ik) onterecht goedgekeur5d vind en ik zie een hoop hengsten lopen (Painted black) waarvan ik denk waarom is die niet goedgekeurd? Painted black heeft alle hengstencompetities gewonnen en alle kwpn hengsten eraf gereden en hij is er in de 1 ste bezichtiging uitgegaan!! En zo ken ik er wel meer.

Het is inderdaad jammer dat Gribaldi zoveel dekt. We moeten gaan denken aan de bloedspreiding. Maar daar hebben we oa Stravo voor he? Haha! Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 15:28

Hoe kom je erbij dat ik veel slechte nakomelingen van Gribaldi heb gezien Jeannette??? Dat heb ik niet neergezet. Er zijn wel veel hengsten die onterecht goedgekeurd worden maar dat vind ik niet van Gribaldi???

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik vind veel Gribaldi's juist goed, waarom zou ik er dan mee dekken? Misschien even een misverstandje????

Tuurlijk van elke hengst lopen goede en slechte paarden rond dus dat houd je toch altijd.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers