Isarco nakomelingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Isarco nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:48

Ik zou graag willen weten of er nog bokkers zijn die Isarco nakomelingen hebben.
Wij hebben n.m. dit jaar onze merrie door Isarco laten dekken.
Ik weet door de uitslagenlijsten van de keuringen, dat ze het goed doen op de keuring, maar hoe zijn ze nou onder het zadel?
Ik ben erg benieuwd! *LOL*

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 09:52

helemaal niemand?
De hengsten eigenaar zei ook al dat onze merrie de tweede was in Noord Holland die gedekt is door Isarco.
De rest komt toch allemaal wel uit Brabant en omstreken.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:35

ik ken idzard wel goed
ken n meisje die m veel heeft gereden
idzard is van van es uit erp
geeft chique nakomelingen

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:41

!emand van Bokt heeft er wel 1 als ik het goed heb. Of rijd die tijdelijk...hij heet Ivano, maar de naam van de bokker weet ik niet meer.....

LolaTFB

Berichten: 465
Geregistreerd: 08-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:07

Hey,
Ik heb regelmatig tegen Isarco op wedstrijden gereden en ik moet zeggen dat ik hem nogal een heethoofd vind. Iedere keer ging ie er wel een keer vandoor, Maartje (zn berijder) heeft m overigens wel zo weer terug.
De veulenschetster van het NRPS die onlangs bij ons was, vond ook dat hij nogal hete nakomelingen heeft, geen kinderpony's zei ze..
Let wel, dit is alléén wat ik heb gehoord over zijn nakomelingen, heb nog nooit een nakomeling van Isarco gezien dus heb er zelf verder geen oordeel over...

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 21:00

Ik ben bij isarco geweest en vond het een zeer brave hengst, maar ja wat zegt dat 10 min. kijken?!
Ik heb 'm op de hengstenshow gezien en hij was daar zeer braaf!
Mij benieuwen onze merrie is ook niet zo gemakkelijk (erg kijkerig), dus hopen dat er iets braafs uitkomt. Opvoeding is trouwens ook erg belangrijk!
Isarco had overigens wel een zg of g voor karakter, (moet ik ff nakijken) dus het moet wel goed zitten.