Ervaringen met "merrie als draagmerrie aanbieden"?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:46

irene schreef:
ik heb ook een dergelijke regeling.
Ciska (Dennis op bokt) wilde graag een veulen van haar eigen hengst. Ik wilde graag mijn merrie beleerd hebben onder het zadel en voor de wagen.
In ruil hiervoor mocht Ciska Roos (mijn merrie) laten dekken door Dennis en het veulen wat daaruit komt, is voor haar.


Idd, dit super aanbod heeft irene mij gedaan Lachen. Alleen ben ik van mening dat Roos veel te goed is voor Dennis, maar er komt zeker een leuk veulen uit.

Volgend jaar laat ik waarschijnlijk ook de merrie van een kennis dekken voor een eigen veulen. De merrie staat al bij mij op het land, ik heb al de volledige verzorging en de volledige zeggenschap over de merrie. De eigenaar woont nl in Amerika en heeft verder niets met paarden. Deze merrie word dus ook draagmoeder van veulens van mij, alleen gebruik ik voor haar niet Dennis, daar heeft ze een veel te goed NSPS papier voor(Dennis is enkel NMPRS goed gekeurd).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, StalMelyn en 79 bezoekers