KPD: No Limit zet de toon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

KPD: No Limit zet de toon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 18:20

Citaat:
KWPN Paardendagen
25-08-2004: KPD: No Limit zet de toon
Op de eerste dag van het kampioenschap voor vierjarige springpaarden om de IAN Trofee heeft No Limit zijn visitekaartje nadrukkelijk afgegeven. Op de gedeelde eerste plaats van het tussenklassement prijken twee nakomelingen van deze Indoctro-zoon, die zelf al op internationaal niveau actief is.

Mathijs van Asten, de ruiter van No Limit, bracht zelf de stermerrie Tess (No Limit x Number One keur sport-dres van Holland x Naturel) aan de start. De bruine merrie van f/e W. van Gestel scoorde 32.50 punten bij de juruyleden Cor Loeffen en Dion van Groesen. Precies hetzelfde resultaat als dat van Tourans (No Limit x Noraly keur van Goodtimes x Voltaire) van f/e A. van de Pol, eerder al winnaar van de vrijspringwedstrijd van fokvereniging Holbatheo en hier in Ermelo gereden door Marco Brinkman. Overigens gooide Tess eerder ook al hoge ogen tijdens de strijd om de VSN Trofee en bij de IBOP-proef.
Op de derde plaats van de tussenstand staat, met een halve punt minder, de KWPN-goedgekeurde hengsten Eurocommerce Tampa (Contender x Corofino), Travolta (Lux x Notaris) en Tolan R (Namelus R x Aramis), terwijl ook December (Iroko x Zuidhorn), Twilight S (Narcos II x Pilot) en Treffer (Numero Uno x Rutbeek) op 32 punten uitkwamen. Zeven paarden behaalden 31.5, waaronder de goedgekeurde hengst Timeless (Goodtimes x Watzmann).
Op de finaledag, vrijdag, keren de 55 hoogst geklasseerde vierjarigen nog een keer terug voor een finale beoordeling.

(Persbericht, overname toegestaan)


staan verder nog geen uitslagen, ook niet van de PAVO. ik wacht gewoon verder af

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:56


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:11

Ik vroeg het me net af of de uitslagen er al zouden zijn. Ga meteen even kijken Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:14

Lachen ben ik even blij met mijn prachtige NO LIMIT x IRCOLANDO veulentje van dit jaar *LOL* Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:02

Wie kan mij wat meer vertellen over 2 vijfjarigen.
Te weten een Ahorn x Joost en een Burggraaf x Nimmerdor.

Ik heb het gevoel dat ze uit hetzelfde lijntje komen, maar het kan ook alleen de Burggraaf zijn die door J. Kroodsma is gefokt.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:10

Sorry, ik ben niet bij de 5jarigen geweest Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:41

Ik was er wel adriana, maar ik weet het niet meer (heb zoveel paarden en namen gezien en ben ook nog een tijd bij de 6-jarigen geweest aan het begin van de ochtend)

Ik koop vrijdag de catalogus wsl nog wel, dan zoek ik het voor je op Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:44

Ik heb trouwens geen van de No Limits zien lopen, toen was ik bij de trailer.

Ik krijg de uitslagen alleen niet open Scheve mond

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 08:46


GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:20

Citaat:
KWPN Paardendagen
25-08-2004: KPD: Sandreo voert PAVO-competitie aan
Op de eerste dag van de strijd om de PAVO Cup bij de vierjarigen waren de vaderpaarden Krack C en Sandro Hit bijzonder succesvol. Ook twee kampioenen van de Nationale Merriekeuring drukken hun stempel.

De goedgekeurde KWPN-hengst Sandreo voert het veld van vierjarige dressuurbeloftes aan. De zoon van Sandro Hit uit een moeder van Flemmingh behaalde vanmiddag in de Willem-Alexanderhal 85 punten, een halve punt meer dan NMK-kampioene van 2003 Terlia (v.Krack C), gereden door Floris Koster, de stalruiter van Edward Gal die zelf op de Olympische Spelen in Athene is.

Ook op de plaatsen drie en vier staan goedgekeurde hengsten, te weten Tuschinski (Krack C x Pion) en Trento B (Krack C x Ramiro). Op de vijfde plaats een zoon van de voormalige NMK-kampioene Okee (Jazz x Triton) van f/e H. Rongen. Touche stamt langs vaderszijde af van Sandro Hit en werd voorgesteld door Miranda Rongen.

De volledige uitslag wordt zo spoedig mogelijk gepubliceerd op deze site onder Uitslagen.

(Persbericht, overname toegestaan)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:54

GertJan schreef:
Citaat:
KWPN Paardendagen
25-08-2004: KPD: ..............(Persbericht, overname toegestaan)




dubbelpost stond gisteren al hier
[WD] Pavo en IAN starten vandaag.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:24


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:29

GertJan schreef:
Hier past het ook wel, bovendien is overname toegestaan.


Haha!