Aanbod: Arabier ter dekking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Aanbod: Arabier ter dekking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 20:52

Zoals jullie misschien wel weten heb ik vorig jaar als verassing Bailey van mijn man gekregen. De liefste volbloed arabier (donkere vos) die je je maar kan wensen. Maar het is een hengst en de hormoontjes gaan soms flink te keer en op die momenten merk je dat hij al behoorlijk groot en sterk is.
Ik ben zelf niet van plan om te gaan fokken zodoende heb ik besloten om hem in mei te laten castreren Huilen .
Maar ik zou het eigenlijk zo verschrikkelijk jammer vinden als er later geen nazaat van hem op deze wereld zou lopen, want het is echt een Kwijl prachtbeest (zie mijn profiel, ik maak binnenkort even nieuwe foto's) met een superkarakter (heel erg lief en aanhankelijk) en een goede afstamming (o.a. Amal, Aswan en Abdullah).
Dus mijn vraag is eigenlijk: is er iemand die zo'n hengst zoekt voor zijn/haar merrie? Lovers



Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 18:22

Maar ik wil juist niet naar keuringen!
Het gaat mij er alleen om dat er misschien iemand is die een mooie hengst zoekt om gewoon een heel leuk veulentje te krijgen en en het is absoluut niet de bedoeling dat iemand zijn "kostbare fokmerrie" Verward aanbiedt om er serieus mee te fokken voor het stamboek.
Misschien dat ik mijn bericht op het verkeerde forum heb geplaatst, en vandaar de verwarrring, maar ik hoop dat mijn verhaal nu duidelijker is.

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 19:22

Batje:
Moeilijke vraag 'hoeveel dekgeld'? het is namelijk ook eigenbelang! Ik hoef daar geen geld voor te hebben;
wat dacht je van een flesje Baileys. Haha!
Zo op de foto te zien waren Fleur en Bailey wel een leuk koppel geweest!!
Jammer hoor Knipoog !
Even off topic: Wanneer heb je van Fleur een veulentje gekregen en heb je daar foto's van?

Naiade:
ik heb je een PB gestuurd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Manny en 9 bezoekers