ster-prok-sportmerrie, v:Narcos-Narrew-palermo.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:55

lijkt mij een paard dat je nu heel goed kan verkopen of niet ? mooi in de manieren springend ?fijn type (voor Amerika ? ) nodige ervaring al (6 en z -springen met winstpunten .Dus is ze nu meer waard voor de sport dan dat ze zal zijn voor de fokkerij,dus zou ik zeggen nu verkopen en anders zover mogelijk laten uitkomen in de sport (1.50m ) veel plezier aan beleven en dan de fokkerij in ,hoe beter de merrie gepresteerd heeft hoe beter je de veulens zal verkopen !!Hoe groot is de merrie eigenlijk ,is niet zo goed te zien op foto ,daar Narcos gemakkelijk kleintjes geeft .In mijn profiel staat een gracio uit jaganita van jolijn klomp ,ik vindt het zo een beetje hetzelfde type!!.En 3 jaar geleden had ik een Narcos jaarling gekocht (uit een joost -rigoletto ) heb het als 2.5 jarige snel verkocht .verleden jaar zag ik het weer te koop staan als 4 jarige e-pony Haha!


besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:42

als je er echt veel voor kan krijgen verkoop ze dan op voorwaarde dat je er nog een embryo mag uitspoelen voor ze vertrekt (voor een goed paard mag je wel een voorwaarde stellen toch).
En als je niet echt wat voelt om te fokken met deze merrie koop dan daarna opnieuw een goede 3 jarige ,misschien heb je evenveel geluk als met deze en beleef je er evenveel pret aan

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:57

mijn landfriese komt ook uit een merrie van schockemohle die met hem nog gelopen had ,Ikheb ook een aantal keer geprobeerd om te weten of er nog nakomelingen uit die moeder lopen maar die man reageert niet op "kleine" mannen als wij. heb gehoord dat je die fokpaarden en jong spul daar enkel kan kopenin loten (10 stuks dus voor 1 die je interressert moet je misschien een heelaantalslechtere kopen


besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:57

mijn landfriese komt ook uit een merrie van schockemohle die met hem nog gelopen had ,Ikheb ook een aantal keer geprobeerd om te weten of er nog nakomelingen uit die moeder lopen maar die man reageert niet op "kleine" mannen als wij. heb gehoord dat je die fokpaarden en jong spul daar enkel kan kopenin loten (10 stuks dus voor 1 die je interressert moet je misschien een heel aantal slechtere kopen)

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:59

Zannekin schreef:
Deze verkopen en de moeder opvissen Lachen, daarvan weet je wat ze kan vererven ...

En niet zegen dat je er een goeie van hebt anders betaal je dubbel

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:24

Volgend jaar komt waarschijnlijk Arko 3 (van Nick Skelton )ter dekking ,als dat nou geen droompaard is !!
For pleasure :apart maar ik denk niet dat het iets is voor jouw merrie .hij typeert geweldig zijn type en manier van springen (forsyth ,forrester,farina,for keeps e.a)
Zou bij jouw merrie ook gaan voor Contender ,accorado,Sandro of capitol bloed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sewri en 59 bezoekers