Wat voor hengst op deze merrie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:56

Je kan er ook een allrounder op zetten, een goed springpaard heef took goede basis gangen en kan ook Z lopen. Het gaat erom wat wil jezelf...dressuur of springen?
De hengst Quattro bijv. heeft eerst ook op het hoogte niveau gesprongen en die kan ook erug goed marcheren als dressuurpaard...
Als je zelf meer wil dressuren dan een dressuurhengst en vice versa



bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:38

Daar denken ze bij het kwpn toch anders over

Over elk stamboek is er wel wat te zeggen over de selectie criteria, persoonlijk vind ik dat een goed gekeurde hengst of het nu voor springen of dressuur is minimaal 3 correcte basisgangen moet hebben. Of zeg ik nu iets heel raars?

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:57

Yvonnelind schreef:
Bovendien staat equador bekend om de goeie karakters van zijn nakomelingen.


Ik hoor andere geruchten....
Maar ben wel voor Voltaire...geet goede paarden, maar toch meer spring...zou dan voor Wolfgang gaan

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:43

Yvonnelind schreef:
tequiro schreef:Maar ben wel voor Voltaire...geet goede paarden, maar toch meer spring...zou dan voor Wolfgang gaan
_________________
Equador (v. Voltaire) is o.a. de vader van Idocus Lachen dus echt een allrounder.
De Equadors die ik ken hebben een fijn karakter, en hier bij ons in de buurt staat Equador daar ook om bekend...


Bij ons staan de Equadors niet goed bekend om de karakters...maar misschien hebben ze hier andere merries....
Maar goed smaken verschillen en zakjes venco ook!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Willemiens en 106 bezoekers