Info gezocht over Rackwood Prince (Fell pony)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Info gezocht over Rackwood Prince (Fell pony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 14:06

Zoals wellicht bekend heeft de eigenaresse van Maaike afgelopen woensdag een Fell pony aangeschaft.
Het gaat hier om een 14 jarige ruin van 1.40 m. hoog, genaamd Rackwood Prince.
Rackwood Prince heeft in het verleden zijn diensten bewezen als goedgekeurde Fell pony dekhengst. Helaas moest hij door een trap van een paard in zijn ballen worden geruind.

Ik ben op zoek naar allerlei info over Rackwood Prince en/of zijn nakomelingen. Evenals foto's. Wie o wie kan mij helpen?

Het volgende heb ik al gevonden (was overigens het enige interessante wat ik kon vinden via alle zoekmachine's)

Hieronder zie je een nakomeling van Rackwood Prince, genaamd Windy Banks Rose's Rocket

Afbeelding

Sire: Rackwood Prince, Dam: Windy Bank Dukes Rose. This pony is for sale on behalf of a client. He is a brown gelding standing approximately 13.3 h.h and was foaled in 1996. Windy Banks Rose's Rocket has been successfully shown in-in hand, has nice paces and consequently should do well under saddle. He is currently being hacked out and schooled on a regular basis. Rocket has a lovely nature, but is still somewhat immature and is looking for an experienced, kind home where he can be sensibly brought on.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Janinevv en 51 bezoekers