Polarjager en Spring dive xx (Belgische Bokkers??)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Polarjager en Spring dive xx (Belgische Bokkers??)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 22:03

Ik heb een Trakehner Merrie die in Belgie gefokt is.
Polarjager x Spring Dive xx x Waldzauber.

Ik kan op internet wel wat familie vinden van haar, vooral in belgie.
Zijn er mensen die paarden kennen die in de sport meelopen wat familie is van mijn paard? Zo ja, wat lopen ze? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.
Vooral omdat ik weet dat er in belgie meer is gefokt met de combinatie Polarjager x Spring Dive.
Op internet vond ik ook een Junior rider in Belgie, Anouck Hoet met het paard Palfyn. Kent iemand deze combinatie?

Iedereen die iets weet, graag hoor ik iets (kan ook via Pb)

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!


meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 15:19

Bedankt voor jullie reacties.
Zijn er nou niet meer mensen uit Belgie die deze hengsten kennen? Er schijnt toch vrij veel mee gefokt te zijn. (gezien het feit dat er nog een Polarjager x Spring Dive rondloopt, die ook uit belgie komt, moet er toch nog meer familie op deze aardbol rondlopen van mijn paardje)

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!


meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 22:41

Zannekin schreef:
Er zijn er wel. Ik denk dat je best volgend jaar op de trakehnerdag in Belgiƫ een kijkje komt nemen: de stal waar dat plaatsvindt heeft die lijnen staan, met bijna allemaal merries van Demedts. Ze hebben een 7-tal veulens per jaar en zitten in de buurt van Charleroi.


Weet je misschien de naam van die stal? en in welke maand die dag ongeveer gehouden wordt? dan kan ik het even in de gaten houden.
Alvast bedankt.

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 150 bezoekers