ManhattanxZeoliet met foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:14

ja joh, je kan toch niet veel zeggen over het paard zijn karakter als je hem niet kent! gewoon lekker gaan proefrijden en kijken wat je ervan vind OK dan! hoop natuurlijk voor je dat ze bevalt!!!! en kan je hem op proef krijgen? das misschien verstandig, aangezien een paard helemaal om kan slaan in een andere omgeving! suc-6 en hou ons op de hoogte!!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:12

Owh volgens mij kan ik vanavond niet gaan proefrijden, want het is hier echt aan het stortregenen en omdat ze alleen een buitenbak hebben... hmm jammer. Nouja dan bel ik wel of ik morgen/van het weekend kan komen rijden. Volgens mij kan ik haar wel op proef krijgen, zal het eens vragen. Ben wel heel benieuwd, jammer van het weer... het gaat hier echt dondershard, met dikke onweer, bah!

aliesje

Berichten: 855
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Bij de BB'ers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:45

Ididit schreef:
ja joh, je kan toch niet veel zeggen over het paard zijn karakter als je hem niet kent! gewoon lekker gaan proefrijden en kijken wat je ervan vind OK dan! hoop natuurlijk voor je dat ze bevalt!!!! en kan je hem op proef krijgen? das misschien verstandig, aangezien een paard helemaal om kan slaan in een andere omgeving! suc-6 en hou ons op de hoogte!!


ja kan je haar niet op proef krijgen is miss wel zo handig..
en over t paard manhattan ik heb er een op stal staan is een hengstje..
egt een super lief ding
je kan er alles mee doen en is eigelijk heel braaf..
verder heb ik nog 9 zeolieten op stal en zijn opzich wel moeielijke paarden maar t is waar je zelf van hou en er mag tog wel een beetje pit in t dier zitten en je zegt dat je goed kan rijden dus komt t zeker goed.. *LOL*
over de bloed manhattan moet ik ff navragen..
daar hoor je nog wel wat over mocht je daar nog wat aan hebben...
maar verder is t wel een goede idee om t paard op proef te nemen.
suc6 er verder mee.!!!!!!! OK dan!

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:47


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 09:23

Ik ben gisteravond wezen rijden, en opzich toonde ze zich heel mooi onder het zadel, het was echt een bloedpaardje. Maar jammer genoeg was ze voor mij nog te groen. Het is voor mij het eerste 'paard' wat ik aanschaf, heb altijd op pony's gereden, dus wil ik niet zo'n heel groen paard. Verder was ze nog erg angstig met opstijgen en was nog nauwelijks stuurbaar, maargoed dat is niet gek voor een paard wat net onder het zadel is. Ze was nou al 1.66m, maar net 3,5 jaar, dus ze zou nog uit kunnen groeien tot zo ongeveer 1.68m-1.70m en dat vind ik te groot. Ik zoek een paardje van rond de 1.60m. Dus ik ga gewoon weer rustig verder zoeken Knipoog Maar vond het wel jammer, als ze 6 cm kleiner was geweest, had ik het denk ik wel gedaan.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:25

Jammer, maar verstandig!
Het is idd slimmer om een wat ouder paard te kopen. Tussen de 6 en 10.

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:48

zeker jammer, maar suc-6 met het zoeken naar een ander paardje!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 12:11

Bedankt! Ja ik ga zeker verder zoeken, dus als iemand nog een leuk kwpn/nrps rijpaardje heeft staan stuur mij een pb Knipoog !

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:11

jammer paard zag er erg leuk uit. succes met verder zoeken.

aliesje

Berichten: 855
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Bij de BB'ers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:54

Melina schreef:
Bedankt! Ja ik ga zeker verder zoeken, dus als iemand nog een leuk kwpn/nrps rijpaardje heeft staan stuur mij een pb Knipoog !

ken er genoeg maar je woont zo ver weg... Verward Scheve mond

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:10

Jammer dat het niks geworden is.. ik was er wel van gecharmeerd