Fotos, V. en V.m Van Baron, Naar enige tijd zoeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Fotos, V. en V.m Van Baron, Naar enige tijd zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 00:42

Afbeelding

Bourbon Vader Van baron.

Afbeelding

Dit is zijn opa, Vader van zijn moeder. (CERVÁNEK)

Wat vinden jullie ervan? Baron is trouwens een volle Kinsky.

Afbeelding
Baron zelf.

Zonder mijn vriend Leon (Snowdon) Had ik deze info allemaal niet geweten, Ik was werken en hij heeft contackt gezocht met zijn fokker, Hij blijkt in oostenrijk ook veel goeie afstammelingen hebben te lopen terwijl ze hier zeiden dat die nog nooit had gedekt (Is ook niet aan hem te merken, Hij is super braaf)

www.dressuurstalseren.com


Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 17:12

Helemaal mee eens wat hier boven word gezecht en hij staat vanaf nu ter dekking. Het is geen cremello dachten we wel. Moet mijn profiel nog veraderen. het is een smokey cream en de enigste hengst van de kinskys die hier in nl staat. En Hij heeft goede nakomelingen in de springsport in oostenrijk.

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 21:44

Is een verdunde faktor van zwart dus een beetje rook kleur/ Donkergrijs.

www.dressuurstalseren.com


Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 21:45

Baron staat ook ter dekking Lachen

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 16:53

ocihc schreef:
Het dekgeld zal denk ik niet in mijn budget passen of valt het mee??


PB mij er maar even over.

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 17:03

Ididit schreef:
sorry dat ik zeg want ik vind het een heel leuk paardje, maar is hij niet een beetje dun? kan een reden hebben hoor, maar ik vind het toch een beetje eng om te zien! Schijnheilig maar verder vind ik het een heel leuk paard, ben alleen blij dat ik hem nooit hoef te poetsen!! Haha!


Baron is zo dun Omdat die super snel afvalt terwijl hij goed in het voer zit, dag en nacht op de wei. en avonds en sochtends brokken + Maismeel. Savonds krijgen ze op de wei nog 3 plakken hooi erbij. Maar hij valt zo snel af omdat die idd veel heeft meegemaakt. Het is een heel lief maar zeker een erg een kennig paard. Als ik erbij ben is die niet zo schrikkerig, maar iemand alleen die krijgt hem niet uit de wei. Dan moet je hem ook niet achterna gaan zitten want dan gaat die door de omheining heen. Hij Is Zwaar verwaarloosd geweest 2 tot 3 jaar geleden, ik heb hem toen overal boven op laten komen Rot Straal tot bijna 4 cm Binnen in de hoeven (geen straal meer) 1 keer per dag behandelt met egipische zalf. + alle andere dingen. Daardoor ook een hele goeie band met hem opgebouwt. En sjah wat had kunnen verwachten is dat ik op stal kwam en zijn stal was leeg. Heb heel erg lang na hem gezocht. Totdat ik hem weer tegen kwam op internet via marktplaats. Gelijk gebelt, hoe het met hem ging enzo. TOen zei ze ik wil je wel een keer op komen halen kan je een keer naar hem toe. Zo gezecht zo gedaan. Toen ik daar aankwam begon die helemaal te hinneken, Hij herkende me nog en toen zei zei gelijk hij moet naar jou toe dat kan niet anders. TOen vertelde ze ook dat die het eerste jaar bij haar depressief is geweest, in iedergeval zo leek het. En dat het ook niet klikte tussen haar en baron met de dressuur. Mjah nu staat die bij mij en het komt allemaal wel weer goed Lachen

www.dressuurstalseren.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers

cron