fokker uit donkerbroek, mensen uit donkerbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tjlover

Berichten: 43
Geregistreerd: 31-05-04

fokker uit donkerbroek, mensen uit donkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 10:59

ik heb een super leuk paardje van een fokkerij of hobbyfokker uit donkerbroek. nu heb ik echt óveral gezocht op internet om wat te kunnen vinden over die fokker maar ik kwam uit op alleen een adres. Omdat mijn woonplaats beetje ver ligt van donkerbroek wilde ik vragen of jullie misschien die fokker kennen het gata om:
*****hij fokt echt goed epaardenm hoor!! mijn paardje is namelijk door hem gefokt en hij is ehct gefokt op karakter. mijn ouders hebben hem van een man gekocht hier in de burut die timo (mijn paardje) had gekocht als jaarling grootgebracht heeft als 3-jarige en dan verkocht hefet ana mijn ouders. kent iemand deze man? en hefet iemand ervaringen met hem als fokker? en hoe houd hij zijn (fok)paarden??
ik heb nog meer vragen hoor maar dit zijn begin vragen.


[edit]Naam en adres verwijderd, gelieve deze niet zomaar op inet te plaatsen, Jantien[/edit]

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:45

Het kantoor van het easp staat in donkerbroek.

[edit]Spam verwijderd, Jantien[/edit]

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:49

Nou, wat wil je over de beste man weten?
Veel interessanter is immers wat voor fokprodukten hij anders dan jouw paard gebracht heeft, en die informatie is gewoon op te vragen bij het kwpn. Kwestie van een telefoontje.

En waarom neem je niet rechtstreeks contact op met Vogelzang?
Wie weet vind hij het wel hartstikke leuk om van jou persoonlijk te horen hoe veel plezier je beleeft aan het paard dat hij gefokt heeft. En wie weet heeft hij de moeder van je paard nog staan en kan je eens langs komen om te aaien....

Begrijp niet zo goed waarom je dit soort dingen via internet wilt doen? Ik zou zelf niet zo blij zijn als je mijn naam en adres zo zou publiceren, eigenlijk....

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:55

Ik woon in donkerbroek.. Weet je hoe hij heet, en wat is zijn adres?

tjlover

Berichten: 43
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 22:16

thx allemaal hoef geen reacties meer en weet alles wat ikw eten wilde !!

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:22

Maar ik wil nog wel graag wete wie t is, wil je da nog zegge?