elcaro x concorde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

elcaro x concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 15:41

weet iemand misschien wat meer over de afstamming van mijn pony/paard elcaro x concorde ik heb gehoord dat dit goed spring bloed is en ze heeft 2 veulens gehad missgien dat iemand doorover iets weet wat die lopen ofzow ze heet reonie
ik hoop dat ik zo wat meer te weten kom
Lachen


RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 16:05

heej, leuk Lachen jah we hebben haar gekocht en ze is egt heel lief en leuk Lachen ik ben heel blij dat ze goed gekeurd is alleen is er een probleempje dat we haar hebben gemeten en dat ze toen 160 was en we haar gekocht hebben als e-pony van 156 maarja

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 13:28

okej bedankt voor alle info mijn pony/paard is indderdaad soms wel wat lastig , ze kan niet stilstaan met opstappen enzo en dan ben je aan het rijden en staat ze ineens stil en gaat ze niet mee verder Verward dus dat klopt wel maar ze kan wel heeeeel mooi lopen (al zeg ik ut zelf) zegt iedereeen Lachen heeft er misschien ook iemand een veulen van mijn pony/paard? ook leuk dat het hoofdje klopt en bijna iedereen het goed bloed vind OK dan!

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 14:54

ik vind wel dat ze een zeoliet of elcaro koppie heeft ook een die kleur OK dan! mooi beestje

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 14:59

crossmonster ik zag een foto in je profiel van de sgw in nijmegen bij rob janssen daar heb ik op stal gestaan en 1 x mee gedaan met de cross en met mijn paardjes gecrossd ( ging niet heel goed mijn paardje kan goed springen als ze springt jah ze springt alleen niet vaak ze weigert meer )dit is niet het paardje van elcaro x concorde daarmee heb ik nog nooit gesprongen want ik heb haar pas een week en ze is pas een paar maanden onder het zadel, maar een visioen x gambiet ( is volgens mij niet zon bekende afstammeling), ik vond het crossen daar altijd heel leuk Lachen en in 2001 heb ik ook meegedaan Lachen

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 15:47


RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 16:11

haha nouw ik vind het echt precies ferro Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, SemrushBot en 111 bezoekers