Adriana stopt als moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Adriana stopt als moderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 18:43

In opdracht van de hoofdmoderators (Bart, Heike, Apple en Mickey) stop ik als moderator van FA.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:45

En wij zijn erg blij geweest met Adriana's inzet om FA op de rails te houden. Ik wil haar bij dezen nogmaals bedanken voor al het werk dat ze heeft verzet en alle inzet die ze heeft getoond.

Aangezien FA nog steeds een van de moeilijkste forums is om te modereren gaan wij hard op zoek naar versterking voor Joost.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:47

In opdracht van?
Ik snap er ook niks meer van Scheve mond
Nou ja mag ze eindelijk weer eens een objectieve kijk op dit forum hebben. Weet dat bepaalde personene haar behoorlijk onder schot hebben genomen per pb e.d. dus had zelf al veel eerder het bijltje erbij neer gegooid

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:50

BartVB schreef:
Aangezien FA nog steeds een van de moeilijkste forums is om te modereren gaan wij hard op zoek naar versterking voor Joost.



Je zet Adriana eruit...en je zoekt nu ineens weer versterking, snap ik het niet meer of..? Verward

Bah Misselijk


BartVB wat is je verklaring...waarom moest zij eruit? Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:51

Sundancer schreef:
BartVB wat is je verklaring...waarom moest zij eruit? Scheve mond


Hier kijk ik ook van op!!!! Verward

Succes maar om een mod te vinden.....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:53

Er waren wat onenigheden over haar functioneren, deze onenigheden bleken niet op een alternatieve manier op te kunnen lossen met Adriana en dus bleef het vragen om te stoppen over als enige oplossing.

We zijn al langer op zoek naar versterking voor het FA forum, al helemaal omdat Joost een erg drukke baan heeft en dus lang niet altijd online kan zijn. Door het vertrekken van Adriana is het vinden van extra mods een hogere prioriteit geworden.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:54

Ja denk niet dat er veel mensen een mod willen worden als ze moeten luisteren als een hondje

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:59

Ik denk dat Joost ook zeker wel versterking nodig heeft op dit forum!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:01

Denk het ook niet. Als je niet met jullie in de maat wilt mee lopen danlig je er uit. Kijk maar naar nimber die was van de ene op de andere dag ook uit het beeld verdwenen. De arrogantie dat ze nog steeds onbeantwoorde pbs van jou heeft Bart waar ze nooit antwoord op eheft gehad na zoveel jaar moderatoren is dan ook heel laag bij de grond van jou. Ik heb ook nog bepaalde dingen aangekaart toendertijd bij het moddieteam met betrekking tot een paar vieze pbs waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb. Zal me benieuwen wie nu nieuwe moddie word maar denk dat het nu wel aardig moeilijk word om een andere te vinden. Maar ik wens je veel succes.

@ Adriana leuk dat je nu ook weer objectief kunt bokken en mee kunt doen.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:03

Misschien was het een idee om Adriana te vragen nog even te blijven moderaten totdat er een vervanging is?
Maar ach dat is achteraf geleuter.

Succes met het zoeken naar een nieuwe mod... ik heb in ieder geval geen tijd Knipoog

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:07

Nou, veel succes maar met het vinden met een goede mod. lijkt mij niet makkelijk en dan nog de vraag; wil degene het toch wel!
Jammer a3, ze hadden een goede aan je!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:08

Adriana is destijds toch gekozen als mod? Krijgen we nu dan weer een verkiezing...?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:09

BartVB schreef:
Er waren wat onenigheden over haar functioneren, deze onenigheden bleken niet op een alternatieve manier op te kunnen lossen met Adriana en dus bleef het vragen om te stoppen over als enige oplossing.


Maar Bart, kun je wat duidelijker zijn? Ik snap er nog niet veel van, waarom moest ze eruit, wat deed ze verkeerd? Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:30


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:49

Helaas dat het zo is gelopen en er geen andere oplosing voorhanden was.

Adriana bedankt voor alle tijd en moeite.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:12

Vaag..
Ik keek net op FZ en zag dat Nieuwe mods topic weer omhoog was gehaald.. Dat snapte ik al niet, laat staan dit..
Er wordt ook erg vaag over gedaan...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:18

Nieuwe mods topic is omhoog gehaald met een offtopic reactie, die reacties zijn nu gesplit naar de MH, het Nieuwe mods topic staat dus weer ergens op pagina tig op FZ.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:17

Vanuit het vakantieadres te Zuid-Oost Brabant: Adriana, bedankt voor alle moeite. Het was prettig met je samengewerkt te hebben Lachen We hebben heel wat meegemaakt in deze tijd.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:23

Ja Joost, het is niet anders.

Je was een fijne collega.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:46

Kan me goed voorstellen dat Adriana uit haar zelf zou hebben willen stoppen; moderator zijn van het controversiele F&A is vast niet gemakkelijk!

Adriana; je hebt je er kranig doorheengeslagen, ik heb er bewondering voor. Ben verder niet op de hoogte van het hoe en waarom van het beheerdersteam om jou 'uit je functie te zetten' kwa bokt, maar, dank je wel voor al je inzet.

Blijf wel bokken hoor!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:30

Uit zichzelf kan ik me inderdaad ook wel indenken, maar 'in opdracht van'? Verward Toen Adriana net begon waren bepaalde mensen zo enthou, want ze was onpartijdig ed... Sta er eerlijk gezegt van te kijken dat ze nu zo ineens uit de picture is, en dat terwijl er niet eens vervanging is...

Joost, heel veel sterkte met het alleen moderaten van FA... Zul je nodig hebben Scheve mond

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:36

Ja ik denk ook wel dat er een wat betere verklaring kunnen geven, ze is destijds toch ook door ons gekozen, dus willen wij ook wel een verklaring, lijkt me niet meer dan logisch toch??
Verder ga ik over dat ik het straatje lopen van.... wel helemaal mee, en dat komt niet alleen uit deze naar voren maar uit meer dingen.

Bart er worden hier vragen gesteld, maar jij omzeild ze gewoon, ik denk dat wij best wel recht hebben op een uitleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:36

recht op uitleg is er op bokt nooit geweest...

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:38

Slotje dan maar? Scheve mond

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:39

SAKKIA schreef:
Ja ik denk ook wel dat er een wat betere verklaring kunnen geven, ze is destijds toch ook door ons gekozen, dus willen wij ook wel een verklaring, lijkt me niet meer dan logisch toch??


Hoe kom je er bij dat ze door ons gekozen is Verward .

Jammer dat het zo gelopen is, maar ik kan ook best wel lekker slapen vannacht als ik niet precies weet waarom .