30e Anniv Intern. Show Royal Belgian Palomino

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

30e Anniv Intern. Show Royal Belgian Palomino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:01

Aaanstande Zondag 17 juli zal de 30e editie van onze Show plaatsvinden.

Locatie:
Hippodrome te Mons-Ghlin
31 Routes de Wallonie

Te bereiken via autoroute vanuit richting Brussel naar Mons (=Bergen), afrit 23 BIS, eerste stoplichten links, weg volgen en dan kom je er van eigens.

De Show zal beginnen om +/- 09.30 uur tot +/- 18.00 uur.
'Smorgens zijn de hengsten aan de beurt en 'smiddags de merries.

De verschillende proeven zijn:
Hengsten: mini-pony, pony, paarden: jaarling, 2-3 jarige, 4 jaaar en ouder. Palomino's, cremello's, en anders gekleurde.
Merries: mini-pony, pony, paarden: jaarling, 2-3 jarige, 4 jaar en ouder. Palomino's, cremello's, en anders gekleurde.
Ruinen.
Er wordt een Junior Champion, Hengst Champion, Pony Champion, Merrie Champion, gekozen en dan uit deze Champions de 'Supreme Champion'.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:00

Leuk! Jammer dat het voor ons noorderlingen zo ver reizen is! Ik hoop dat je foto's zal maken en plaatsen? Ben wel benieuwd naar wat voor hengsten er gepresenteerd worden.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 17:07

Aangezien dat ik in het Bestuur zit zal ik weinig tijd hebben om foto's te makken. Ik ben die dag bezig met gasten opvang (geloof het of niet ... een bus vol Japanese paardenfokkers die naar de palomino's komen kijken Bloos! Haha! ) en als palomino judge, en algemeen secretariat werkzaamheden.

Wat betreft de hengsten ... alles van mini-ponies (fabella's), welsh, new forest, warmbloed, quarters, arabiers, andalusian, en diverse kruisingen daarvan. Keuze genoeg en dan nog in verschillende kleuren (Palomino, cremello, palomino bont, vos).

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:10

Jammer, jammer, jammer dat ik niet "even" kan komen kijken! Wat leuk dat de Jappaners ook geintereseerd zijn! Veel succes met al je werkzaamheden op die dag! Laat je volgende keer weer (ruim van tevoren Knipoog ) weten als er weer zoiets is?

skara

Berichten: 1250
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: 't stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:52

Ik zou ook wel eens graag komen kijken, maar ja dat is zo ver.

Ik ben geïnteresseerd in anglo-arabische palomino's? Zitter er daar toevallig palomino anglo-arabieren bij? Ik had daar foto's van gezien, maar die paarden staan spijtig genoeg in Amerika. Ze hadden de kop van een arabier, het lichaam van een Engelse volbloed en de kleur van een palomino, zo mooi!

Veel succes met de show!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:27

ik had graag willen gaan, maar helaas is mijn vader dan weg.
Heel veel plezier in ieder geval!