wie gaat 18 juli naar de easp bijeenkomst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

wie gaat 18 juli naar de easp bijeenkomst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 09:09

Op de site heb ik gelezen van de bijeenkomst van de EASP.
Zelf ben ik zeer geinteresseert en ga 18 juli ook zeker heen!
Wie gaat er nog meer heen en wat zijn jullie verwachtingen?


johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:10

weet ik niet

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 19:00

Ik heb het even nagevraagd maar dat is inderdaad het geval Karel de lange geeft tekst en uitleg.

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 19:37

Excuseme schreef:
Geeft Karel de Lange tekst en uitleg?


Is daar iets mis mee dan?

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 19:49

Aan Met name de jeugdleden van het EASP.
Betreft:Bijeenkomst paarden / pony's beoordelen.

Beste "EASP Jongelui"

Bij deze willen wij jullie informeren over het feit dat de activiteitencommissie heeft besloten om op zondag 18 juli a.s., aanvang 11.00 's ochtends, op de locatie van het Stamboekbureau te Donkerbroek, een voorlichtingsbijeenkomst te houd en met als thema:

HET LEREN BEOORDELEN VAN EEN PAARD / PONY VOLGENS HET EASP FOKDOEL

Op deze wijze wil het stamboekbestuur mede haar jeugdleden bij het fokken betrekken en mogelijk, blijkend uit jullie enthousiasme; betrokkenheid en deskundigheid, in de toekomst uit haar eigen gelederen over haar eigen juryleden beschikken.

Wij zouden het zeer op prijs stellen als jullie positief op deze oproep zouden reageren door op deze datum naar het Stamboekbureau te komen.
Voor deze ochtend zullen wij beschikken over pony's en paarden in verschillende leeftijden welke zullen worden voorgebracht.
Denk niet dat je wellicht niet genoeg weet over het beoordelen; een ieder heeft het door ervaring moeten leren en niemand vormt daarop een uitzondering !!!! Je mogelijke nieuwsgierigheid is voldoende om te komen.

Wellicht rijst bij jullie de vraag wanneer je nu jeugdlid bent; een minimum leeftijd lijkt ons niet zozeer aan de orde en de maximum leeftijd vinden wij eerlijk gezegd ook niet zo belangrijk.
Laten we zeggen dat iedereen die "jong van geest is" in feite van harte welkom is, zeker wanneer men ge-interesseerd is in het leren beoordelen van paarden en pony's. Dus zijn natuurlijk al onze leden welkom maar wij juichen met name toe wanneer onze jeugd "acte de presence" geeft.
Waar het ons om gaat is dat wij willen benadrukken dat wij in ieder geval ook de jeugd bij ons jonge stamboek willen betrekken en hen voor de toekomst een duidelijk beeld willen schetsen van wat het EASP binnen haar fokdoel voor ogen staat zodat men zich in de toekomst gesteund voelt door een stamboek dat haar leden wil helpen in het volgen van het juiste fokbeleid.
Zouden jullie het opgavenformulier willen retourneren naar het Stamboekbureau, of, om een postzegel te besparen, jullie op willen geven via de mail.
Een telefoontje om je komst te melden volstaat ook.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens op 18 juli a.s., namens het EASP bestuur,

Wietske Koppert - Lantinga
EASP Stamboekbureau

Hanestreek 7 te Donkerbroek

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:00

De uitnodigingen zijn uiteraard alleen verstuurd naar de leden maar het is een open beoordelingsdag. Iedereen die op het gebied van paarden beoordelen kennis wil opdoen is welkom.

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:06

Vroeg me af waarom je die vraag stelde. Daarom mijn vraag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers