iemand ervaring met 'n dutchboy?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cindy14
Berichten: 89
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: nijmegen

iemand ervaring met 'n dutchboy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 16:42

hey allemaal!
ik heb een super lief paard van dutchboy (x luckyboy xx)
nu wil ik graag weten van mensen, met ook een paard van dutchboy hoe hun paards karakter is?
en hoe die het iop wedstrijden doet?
heb je info voor mij?? groetjes cindy

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:57

Ik ken een hele leuke met als moedersvader Dutchboy. de vader is een niet ggk hengst. Dit is een leuk paardje wat fijn kan springen. moeder was wel wat klein. deze is 1.64m. gewoon een leuk paard wat leuk loopt. en vooral heel lief. maar heb geen idee of dat bij Dutchboy vandaan komt.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:14

Dat komt bij Lucky boy vandaag, laat volwassen zo rond of onder de 1.65.

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:45

Degene die ik kende waren allemaal hele fijne paarden. Zeker niet klein, maar ze kwamen ook uit een merrie met maat. Ze hadden niet dat beetje zure karakter van moeder maar waren gewoon lief en makkelijk in de omgang. Goed bewegen ook maar dat kunnen ze allemaal uit dat stammetje.

cindy14
Berichten: 89
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 16:34

heyz
bedankt voor de reacties!echt OK dan!
zelf heb ik een dutchboy en die is ook klein maar ik makate ene overstap van pony->paard dus een kelin (dames) paardje werd ons aageraden, en we kwamen bij het paard uit die ik nu heb. Die van mij si écht kei lief en we hebben m zelf beleerde nzo. hij leert graga en pakt t gelukkig snel op en we gaan wedstrijden met m ridjen, dus heeft iemand ervaring met een nakomeling van dutchboy in de sport??