Welsh A ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Welsh A ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:29

Deze pony heb ik een tijdje geleden gekocht, er werd eerlijk gezegd niet eens bij vermeld wat voor ras het is maar vlgs mij is het 100% welsh A.
Zijn stm. is 1.13m.

Helaas zijn er geen papieren bij

Afbeelding

Afbeelding



Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 18:23

joostvangestel schreef:
Ja, dit is een Welsh. Gezien de valkkleur zou ik denken dat hij uit de buurt van St. Oedenrode komt. Ik denk daarbij aan Boskant's Cupido of diens zoon en kleinzoon Boskant's Eros. De laatste was namelijk ook valk. het zou dus daar een zoontje van kunnen zijn.


Ha, da's goed nieuws, OK dan! dan kan ik mijn speurdersneus misschien een keer die kant op richten .
Ik ben gewoon benieuwd naar zijn achtergrond en heb al eea kunnen achterhalen maar dus niet waar hij gefokt is.
DNA onderzoek zou natuurlijk uitsluitsel geven maar lijkt me een beetje ver gaan Haha!
Als er iemand nog iets over hem weet dan heel graag een berichtje

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 20:03

Nee hij is niet gechipt dus dat spoor loopt dood, wel heb ik contact gehad met twee van de vorige eigenaren maar die weten me ook niet al te veel te vertellen helaas...
En dan nog een vraag over zijn kleur; is het zo dat bij de kleur valk één van de ouders ook deze kleur moet hebben??
Dat zou het zoeken ook makkelijker maken, helaas heb ik me nog niet echt in kleurvererving kunnen verdiepen dus vandaar ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, SentiBot en 55 bezoekers