KWPN Select Sale en de rest van Den Bosch!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

KWPN Select Sale en de rest van Den Bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 13:44

Gatverdamme wat weer een negatief stom bericht over de KWPN hengstenkeuring elders op deze site. Wat heb ik genoten van ongelooflijk mooie dieren! En van een goede organisatie! En een fantastische show! Wat een geweldige indruk lieten Anky en Krack achter, en hoe ontroerend was het afscheid van Barbria. En wat had Tineke Jazz goed aan het lopen. Je ziet zelf nog eens een bokker in het voetlicht (niet waar Suzanne? Knipoog ). Emoties op de tribune, spontaan applaus bij een extra vrij springende hengst, en een spektaculaire slot in de vorm van een eliteveiling, die de editie van vorig jaar wat mij betreft overtrof. Wat een show en wat een sensatie als de prijzen worden opgedreven tot in mijn ogen astronomische bedragen. Een gemiddeld van ongeveer een ton in guldens per geveilde hengst. Een absoluut werelds dressuurpaard dat voor 360.000 euro van eigenaar verwisselde, een geweldige springhengst (de Narcos II) die godzijdank ook in Nederland blijft. Wauw! Ben benieuwd of anderen net zo genoten hebben als ik!!



Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 10:19

He da's geen excuus hoor!!! Ik kom helemaal uit Grunnen!!! Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 17:42

Nou Suzanne, om eerlijk te zijn vond ik hem een stuk leuker dan Kennedy!! Knipoog Maar ja ik houd erg van die bloedbeessies! Kwijl

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 11:15

In de hoefslag staat dat de woensdagavond een langdradige avond was zonder hoogtepunten....nou dat vind ik dan een grove beldediging voor de dames Bartels met hun Pas de deux en het fantastische optreden van Anky en Krack!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers