dekken op oudere leeftijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

dekken op oudere leeftijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:40

Heey allemaal,

ik had een vraagje: mijn D-pony is bijna 16 jaar, het lijkt me wel leuk om er een veulentje bij te fokken, maar ik hoor wel eens dat het risico's met zich meebrengt... vooral omdat ze NOG NOOIT een veulentje heeft gehad.. nou wil ik jullie meningen wel eens horen.. want ik hou liever mijn lieve Lady dan dat ik dalijk met een (ook leuk) veulentje zit.. maar zonder moeder Huilen geef aub eerlijk jullie meningen over wat de risico's zijn, ze is trouwens nog harstikke fit (soms té Tong uitsteken ) en steld zich zeker niet oud op.. nou ik hoor het wel,

alvast bedankt



janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 19:04

Heey dank je wel voor jullie snelle reacties Lachen en als het gaat gebeuren houd ik jullie zeker op de hoogte , maar dan ga ik nu maar eens met mama papa en de DA overleggen Tong uitsteken

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 12:13

Ik krijg er steeds meer zin in Tong uitsteken de dierenarts komt woensdag voor een van onze andere paarden... dus dan gaan we vragen wat hij ervan vindt, nou had ik nog een paar vraagjes: kent een van jullie een mooie vos hengst D-pony??? het liefst met lange benen en niet te groot hoofd, en dan nog een vraagje: hoeveel maanden van te voren kun je nog ECHT intensief met haar rijden? en hoeveel maanden erna kan het veulen ong 3 dagen van het veulen af???

alvast bedankt *LOL*

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 12:28

bedankt Lachen,
zijn dit allemaal papierhengsten?
dat hoeft eigelijk niet, want de moeder heeft ook geen papieren,
en ht liefst moeten ze ook een beetje in de buurt van Den Bosch zijn, zou heel handig zijn!! Het hoeven echt geen supergoede hengsten te zijn!! als ze maar beetje mooi zijn Tong uitsteken en lief Knipoog maar toch kei bedankt Lachen (het zou eigelijk het beste zijn als iemand bv. gewoon een hengst thuis heeft staat.. ook een beejte voor zijn lol ofzow)

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 12:31

hmmm.... dan zullen ze ook wel duur zijn om te dekken? hoeveel kost dat eigelijk ong.. dekken? (en ik bedoel dan gewoon een hengst.. hoefd helemaal niet goedgekeurd te zijn eigelijk) owja.. als de vader papaieren heeft en de moeder niet kan het veulen dan papieren krijgen?

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 14:17

nou echt zwakke plekken heeft ze niet hoor... maar ik vin dat ze best korte voorbenen heeft Tong uitsteken en echt geen klein hoofd, ook niet te groot...maar toch.

onder intensief noem ik in 3 dagen ong. 100 Km lopen voor de kar!!

op deze site staan foto's van haar:
http://www.geocities.com/elienvdberselaar/Lady.htm

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 15:11

Kan iemand mij vertellen hoeveel dat ong kost dat dekken? (door een NRPSer?)

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 15:11

met papieren Knipoog

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 16:39

hmmm.. dat is voor mij te duur... ik zoek meer een huis tuin en keuken hengst Tong uitsteken hier in de buurt maar toch bedankt voor ale informatie Lachen

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 16:56

hmm... ik heb besloten om het toch NIET te doen.. ik wil het eigelijk nog wel woensdag aan de dierenarts vragen... maar ik denk dat ik er maar vanaf zie... aangezien ik haar ook geen maand (of zelf meer) kan missen om te rijden Tong uitsteken

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 16:12

kie bedankt voor al jullie reacties Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584 en 38 bezoekers