stippels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:37

heyyy

een few spot geeft meestal de meeste stippen ja, dat staat overal. Mijn vosbonte merrie is gedekt door een schabrakpanterbonte hengst (Fips, ken je die). Ik ben heel benieuwd wat er uit komt. En een roodschimmel laten dekken door een schabrakbonte.

Het is heel moeilijk om te fokken, je weet denk ik nooit wat er uit kan komen!!

Op 16 maart hebben wij hengstenshow bij ons thuis in Breda, er komen ook een paar appaloosa's!! Zal tegen die tijd nog wel wat op Bokt zetten!!

gr linda Lachen

PS welke hengsten heb je nog meer op je lijstje??



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:25

Heeyyy,

Ik heb er al meer van Fips gezien, zijn leuke veulens!! Dit jaar was ie net geen kampioen, wel jammer, vorig jaar was ie het wel, ik heb ook nog een andere (mooiere) foto, zal ff zoeken en gevonden!

Afbeelding
Heb alleen zijn neus er een beetje afgesneden!! Frusty Frusty


de mijne is rond 15 mei uitgerekend, hier zie je ze, moeder een vosshetlander, vader Verward Verward Verward , weten we niet!!

Afbeelding

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 16:28

[quote="Anke"]

ROCKY Deze hengst is al langer goedgekeurd voor Nederland dan Fips. Fips geloof ik voor het 3e jaar nu.Fips is ook goedgekeurd in Duitsland en Oostenrijk


Ik vind Fips helemaal niet mooi, heb hem ook gezien op HK NAS 2002. Maar ja smaken verschillen.
Smaken verschillen zeker, ieder zijn eigen mening. Haha!

Weet je Stef, je moet gewoon rustig een leuke hengst zoeken, en gaan kijken naar die hengsten, doe ik ook altijd!! En mijn keuze viel toen op Fips, zeker in het tuig vond ik hem toen leuk, en nu nog Haha! *LOL* Pling

duzzzz gewoon rustig zoeken!! Party!! Is altijd leuk!! Cool

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 18:16

Tja, dan wordt het straks misschien wel moeilijk!! Maar veeeeeeeeel succes!!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:52

ach, het is bij de mijne het eerste veulen, deze is bont, de moeder daarvan is een vos. Ik weet echt niet wat hier uit moet komen, als het maar gezond is!!!! Dat vindt ik het belangrijkste!! Haha! Het wordt onze eerste veulen met een appie, normaal hebben we new forest of rijpaarden, hihiih.

gr linda Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers