Goede cursus/opleiding fokkerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:11

gabrycha schreef:
Ik heb zelf via mijn school cursus begeleiden voortplanting paard gedaan. Dit is de voorloop cursus die je gedaan moet hebben als je in utrecht insemineren wilt gaan doen. Ik zie alleen dat je in zeeuws vlaanderen woont en mijn school staat in zwolle maar er zullen wel andere scholen zijn die die cursus ook geven. Je kunt hem in de avonduren volgen hij kost alleen iets van 550 gulden incl alles maar dan weet je wel een boel! gr gabrycha


Heeeeejjj zit jij op de MAS in Zwolle, de groene kwelling?
Leuk, heb ik ook gedaan! Idd ook met voortplanting, bekappen enz enz. I zou die opleiding zo weer doen zo gezellig vondt ik het.
Geeft Herman nog steeds les (Schipper) en Ruud (van Leeuwen van engels en western?). Diana kom ik nog regelmatig tegen.

Weet jij toevallig of die westerncursus ook los te volgens is? Ik had zoiets gelezen in de BIT ofzo, maarja ik ben natuurlijk allang klaar met studeren maar zoiets erbij lijkt me wel gaaf.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 10:54

gabrycha schreef:
He vippie (volgens mij heet jij ook vivian?) ik zit inderdaad op de groene kwelling, ja en al die mensen zitten er nog maar ik zit in mijn laatste jaartje. Herman schipper en ik waren nie de beste vriendjes gelukkig is tie wat bijgetrokken! Ik kan aan van leeuwen vragen of die westenr cursus apart wordt gegeven! gr gabrycha
Die cursus begeleiden voortplanten paard is wel aangepast we hebben het daarnaast ook over merries gehad veulenen, gecompliceerde bevallingen en zijn we de praktijk ingegaan bij stal roelofs! Haha!


Jep klopt helemaal!
Ja als je dat aan VL wil vragen? Ben benieuwd.
Ja dat van die bevallingen is wel handig om erbij te krijgen. Ik heb destijds gewerkt bij de Kossackstud in Beemster (NH), heb daar erg veel geleerd en gezien. Wilde ook graag de vervolgopleiding tot inseminator volgen in Utrecht, maar na 5x uitgeloot te zijn heb ik het maar zo gelaten.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, StonedRomy, Trendiction, winnetou4502 en 127 bezoekers