Wie kent deze arabische volbloeden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Wie kent deze arabische volbloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 17:36

Helleu! Ik ben op zoek naar meer informatie van de volgende arabische volbloed paarden:
Gon A.419, Gomora, Skala A.481, Statuja, Lotny, Karoun A.3572, Kantara, Susan A.5264, Nut, Helwa Zohra A.3289 en Seven Hills Ziva.
Ik ben namelijk al een hele tijd bezig om informatie over alle voorouders van mijn volbloed arabier te verzamelen en ik ben al een heel eind alleen ben ik nog niet in het bezit van meer informatie betreffende eerder genoemde hengsten en merries. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt! Nagelbijten / Gniffelen


Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:39

Voor de mensen die in het bezit zijn van een arabisch volbloed: Ik heb de meeste informatie/foto's van de voorouders van mijn paard kunnen vinden op de volgende site: http://www.cabbaged.freeserve.co.uk/chanelle/Main.htm
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, deze site heeft mij wel een eind op weg geholpen, succes! OK dan!

Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:53

Hallo allemaal!! Oeps! Ik vergeet helemaal om jullie te bedanken voor alle informatie, ik ben er echt heeeeeeeeeeel blij mee Haha! . Heb ik alleen nog een vraag.. Ik weet dat er al iemand is geweest die informatie heeft opgevraagd over Mahruss (Gon x Skala) maar ik zoek ook nog steeds foto's e.d. materiaal van hem. Hij is namelijk de vader van mijn paard (Rafaheia). Ik weet al dat Mahruss niet meer leeft en dat mijn paard het laatste (bij het AVS geregistreerde) kind is van Mahruss maar ik zou zo graag willen weten hoe hij eruit zag. Tevens ben ik ook nog op zoek naar foto's van mijn paard zijn moeder. Haar naam is Susan (Karoun x Helwa Zohra) en van haar weet ik helemaal niks, behalve haar naam en haar afstamming. Wie helpt mij de laatse stukjes van mijn paard zijn familiefotoalbum te vinden? Thanx!!

Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 12:55

Hi! Ik heb inmiddels via internet de fokker van mijn arabiertje gevonden en die had nog foto's van Susan en Mahruss en die heeft hij naar mij gemaild, echt onwijs gaaf! *LOL* Mijn arabiertje lijkt errug veel op Susan qua hoofd, maar hij heeft meer de bouw van zijn vader Mahruss. Susan heeft trouwens nog een tijdje op een stal bij mij in de buurt gestaan!... Jammer genoeg weet de fokker niet waar ze op dit moment staat dus als iemand weet waar ze nu is? ik zou het graag willen weten..


Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 13:51

Hé Balasjow! Onwijs bedankt voor deze tip! ik heb nu eindelijk een foto Mahruss toen hij nog niet wit was, echt cool!!! Er staan trouwens ook nog andere foto's bij van de voorouders van mijn arabiertje, ben echt onwijs blij met je tip! nogmaals thanx!! *LOL*

Giraf

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 14:20

valencia schreef:
giraf, op welke site heb je dat gevonden dan? Op die van pedgree.nl ofzow? want die ken ik al, maar een andere is altijd handig! *LOL*


Hi Valencia! Ik ben begonnen met zoeken door naar de zoekmachine van google te gaan (www.google.nl) en daar heb ik in de witte balk de naam van het paard dat ik zocht tussen aanhalingstekens getypd (bijvoorbeeld: "Mahruss") daarachter heb ik dan de woordjes "and horse" gezet (anders krijg je echt alle site waar het woordje Mahruss in voorkomt en dan ben je nog wel erg lang aan het zoeken >;) en dat kost veel te veel tijd). Uiteindelijk typ je in de witte balk dus de zoekopdracht "Mahruss" and horse en dan druk je op "zoeken" en dan krijg je alle sites te zien waar de naam Mahruss in voorkomt en als het goed is zijn dit voornamelijk sites over paarden. Je zou eventueel ook nog op "afbeelding" (volgende tabblad) kunnen zoeken, maar daar heb ik niet zoveel resultaat mee behaald... Ik hoop dat ik je weer een beetje op weg heb kunnen helpen.. veel succes met zoeken!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Annash, Manny, Willemiens en 107 bezoekers