wie kend mijn haflingertwenter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

wie kend mijn haflingertwenter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 11:47

Ik denk niet dat 't gaat lukken,maar ik dacht;wie niet waagd die niet wint Haha! .Ik heb sinds bijna 3 maanden 'n haflinger,de vorige eigenaar waren de familie Swarts uit Vledderveen,waar de pony dus ook stond,ze stond bij nog 'n haflinger in de wei,ook 'n merrie,die in mei 2 jaar werd,mijn haflinger word in julie 2 jaar,mijn haffie heette eerst Kalie(ik noem d'r nu Kely Knipoog ),en die andere haf die bij d'r in de wei stond heet walie ofzoiets...nu ben ik gewoon nieuwschierig of iemand deze pony kend,en me er misschien meer over kan vertellen,wie d'r ouders zijn enzow...alvast bedankt!

maessie

Berichten: 5744
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:46

ik ken haar niet maar heb je er geen papieren bij dan? anders word het denk ik wel een hele toer om achter haar ouders te komen.. Verder succes met je paardje, haffies zijn echt super!!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:54

uhm het is heel goed mogelijk dat ik haar ken aangezien ik vorig jaar ook in vledderveen voor haflingers ben geweest is dit een haflinger zonder papieren? heb je een foto?

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 21:56

nope,d'r zitten geen papieren bij,helaas,en ik denk ook niet dat ik d'r ooit achterkom wie d'r ouders zijn,maarja,ik kon 't proberen toch...?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:34

Kun je het telefoonnummer van die mensen niet achterhalen en ze dan gewoon even opbellen voor meer info? Want hun zullen wel weten hoe of wat lijkt me?