VO: téring wat een cijfers!! (Krack x Partout)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:51

Sjuimpje schreef:
Je hoorde in het publiek ook absoluut terug dat de mensen de slechte cijfers op de springonderdelen heel bedenkelijk vonden.

Verder ben ik het wel met Pipo eens, in die zin, dat ik mij afvraag of er uberhaupt nog wel aandacht wordt geschonken aan het springen bij de dressuurpaarden?
Zijn de cijfers soms gebaseerd op die ene keer wat ze in DB in de kooi hebben laten zien?



Ze schijnen wel gesprongen te hebben maar niet tijdens de tussenbeoordelingen. Dus dat is zonder publiek gedaan. Maar ik zou toch mijn bedenkingen hebben.

De voltaire kreeg een 5,5 op zijn draf. Als je dat puur op papier ziet zou je zeggen, hij kan niet lopen. Live kan hij toch echt heel fijn bewegen en zou ik hem persoonlijk een hoger cijfer hebben gegeven.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:56

Samsam"]
[quote="Pipo schreef:

De voltaire kreeg een 5,5 op zijn draf. Als je dat puur op papier ziet zou je zeggen, hij kan niet lopen. Live kan hij toch echt heel fijn bewegen en zou ik hem persoonlijk een hoger cijfer hebben gegeven.


Misschien springen de dressuurhengsten ook beter dan de cijfers doet vermoeden. Heb zowiezo geeb beeld hoe slecht een hengst springt die bv een 5 heeft. Kan die nog wel Z springen en is het daarna afgelopen, of is het gewoon echt de moeite niet?
[/quote]


Nee dat denk ik niet hoor. Maar we hebben ze niet zien springen dus echt oordelen kan je er niet over.

Maar ik geloof graag dat de Olivi x Michelangelo nog niet over een luciferstokje heen kan Haha! ( Al heeft zijn familielid gisteren met Gerco Schroder in Hamburg gewonnen Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:04

Miss_Petit schreef:
Ergens vind ik het raar, een 9,5 voor je galop maar totaal geen aanleg voor springen (volgens de cijfers)...



Scherp opgemerkt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:06

annegti schreef:
Hij heeft zowiezo een verkeerde naam. Bij de naam united moet ik altijd gelijk denken aan een stukje van Theo Maassen. (mengvoeders uni-ted)

Ze hadden toch bijna allemaal een onvoldoende ergens op hun lijstje?

Wie heeft er nog gekeken bij de tuigpaarden? Ik hoorde dat dat allemaal heeeeeeel erg lang duurde.



Klopt geloof 1 rijder op alle paarden. Daarom wat vertraging Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:58

annegti schreef:
. Wel makkelijk als ie niet kan springen, kun je hem tenminste nog eens losgooien in de buitenbak.


Ieder nadeel hep ze voordeel toch Haha! ( BB)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:02

youngster schreef:
Hij is gewoon erg lenig Haha!


Of al heel wat langer onder het zadel dan de andere hengsten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 02:52

Sjuimpje schreef:
Ik heb dat beest in Ermelo zien lopen en ga echt niet meten vanaf foto's,
ik weet genoeg, dit dier is ongelooflijk getalenteerd en ik denk dat hij absoluut grote toegevoegde waarde heeft voor de fokkerij.
Dit dier is amper 3 en kan sluiten en vertrekken waar je u tegen zegt. Met de zelfhouding die dit dier heeft mòet hij achter wel doortreden.


Ik ben het wel met Anna eens. Het is een mooi Barbiepoppaardje maar verder houd het op. Tenminste..........zoals ik het dier nu beoordeel ( met Oscar ben ik destijds ook goed de fout in gegaan Haha!)

De punten voor het bewegen vind ik veel te hoog, dier mist maat, formaat en lengte! Een zeer goed sportpaard, maar zeker niet de uitstraling van een dekhengst. En daarbij..........ik persoonlijk zou zeker niet dekken met een Krack x Partout.......dat is vragen om ongezonde paarden mijn inziens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:16

joop007 schreef:
en ondanks alle kritiek wordt mijn keur merrie toch gedekt met UNITED Merrie is 1.75 en heeft ruim voldoende lengte in zich. Merrie heeft nu echt een top veulen van scandic een hengstje...



En die lengte wilde je niet behouden Verward En daarom zet je United erop Verward

Lengte in een paard zou ik ten alle tijden willen verankeren, en daarom zou ik deze hengst absoluut niet snel kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:23

joop007 schreef:
RUIM VOLDOENDE LENGTE eerder wat teveel dan tekort dus zou wat minder mogen. De scandic heeft ook veel lengte terwijl er veel mensen zeggen dat die ook weinig lengte vererft


Beetje moeilijk zeggen of hij werkelijk weinig lengte vererfd, want hij heeft nog wat weinig veulentjes Haha!

Ik ben er niet bang voor met Scandic!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 bezoekers