Kalista X Raymond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Kalista X Raymond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 12:45

Een tijdje geleden had ik hier een topic geopend en gevraagd om suggesties voor een leuke hengst voor mijn merrie. De keus is gevallen op Raymond Z van KC.

Morgen gaan we Kalista (Dublin X Uniform) weer ophalen bij the Kossack Stud in Zuidoostbeemster. Hier heeft Kalista een klein weekje gelogeerd om gedekt te kunnen worden.

Afgelopen maandag is Raymond Z op de bok geweest en daarna is Kalista geiinsimineerd. Vanmorgen de laatste controle gehad voor Kalista en morgen gaat Lis weer naar huis.

Nu even 18 dagen geduld (eigenlijk nog 16), ondertussen hard duimen en dan Lis weer scannen. Als alles goed gaat loopt er over 11 maanden dus een veulentje in de wei bij ons Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:53

Spannend! Heb je soms een foto van de hengst online? Ben wel benieuwd!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 15:19

Afbeelding

Deze foto is van Raymond, staat ook elders op Bokt.
Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:20

Mooi type paard! Ik ga voor je duimen dat het dekken gelukt is!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:25

Ik zal ook voor je duimen dat het gelukt is . KC vertelde me van de week al dat Raymond op de bok ging voor je merrie, echt een hele fijne hengst met een superkarakter OK dan! .

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:53

hoi ik heb geen fotos van ray op de bok en bij de kossak maar wel een video OK dan! en dat krijg je natuurlijk van me, ga er ook nog fotos van afhalen *LOL* voor je... ben echt benieuwd hoe het met lis gaat ... hou me op de hoogte wordt tenslotte soort van Kleinkind van me Haha!
hij voelde zich trouwens eenhele bink die ochtend maar was verder heel braaf, ook terug op de stal ging hj meteen het land weer in en was relaxd en erg tevreden Cool ben benieuwd naar je fotos Cheese! ...
veel liefs en groetjes KC

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:28

En nu maar duimen dat het gelukt is Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 13:18

Lis vanmorgen weer opgehaald. Mevrouw was het er niet mee eens...ze had een vriendje Haha!
Halverwege de reis werdt ze toch rustig en ging lekker eten, inmiddels is ze best weer blij om thuis te zijn.
Nou nog 16 dagen geduld en we weten of ze drachtig is.

Ben heel benieuwd naar de foto's van Ray daar. Hoop ook dat de foto's die wij gemaakt hebben daar ook gelukt zijn Lachen

Ze vertelde vanmorgen nog een keer dat Ray zo snel was op de bok en superbraaf Lachen

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 18:25

Baasje is nerveus, donderdag wordt ze gescanned en weten we of ze echt drachtig is.

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:50

leuk kijk al met heel veel verwachting en gespannen er naar uit wat de scan zegt... Cool ben ook erg benieuwd naar jou fotos van de kossack en de foto van de scan... OK dan! ik ben nu al druk aan het duimen Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 13:42

Net terug van Kalista. Ze is drachtig Lachen

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:55

Gefeliciteerd OK dan! . Nu nog ruim 10 maanden geduld hebben, ben heel benieuwd hoe het veulen uit deze combi wordt .

MissHobje

Berichten: 21
Geregistreerd: 02-06-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:09

Spannend Poohbeer....
'
Ik hoop dat de scan vanmiddag goed gaat en dat je zekerheid hebt Lachen
Mooie foto van die raymond trouwens.
Hoop dat je vaak een berichtje wilt plaatsten hoe het met Kalissie gaat enzo Lachen ( misschien met foto's )
Heel veel succes strakkies!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 16:38

De DA is net weer geweest voor de controle. Ze is nu 35 dagen drachtig en de vrucht groeit goed. Helaas konden we er geen hartje voor krijgen omdat Lis te druk was (was nogal chaotisch op stal met loeiende koeien en een maaiende trekker).

Misschien dat we over een paar weken nog een keer scannen, maar in principe moet alles goed gaan nu Lachen
We weten iig dat de vrucht goed groeit Lachen