Extra adviseurs bij hengstenkeuring.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:17

Pipo"]
[quote="ceasario schreef:

Had de tekst niet moeten zijn:

Extra figuranten gevraagd ?



.


Ik stem voor zeer aantrekkelijke goed geklede meneer. Mochten de paarden niets zijn, dan hebben we iets anders leuks om naar te kijken Haha!:D:D
[/quote]

Zo eentje die telkens wat uittrekt???

Denk dat ze beter twee man/vrouw kunnen aantrekken, anders zit je met een even aantal. Misschien een leuke man en een leuke vrouw Heeft iedereen wat te kijke als de paarden niet de moeite van het bekijken waard zijn.


Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:28

Hihihi, de meeste paardevrouwen kijken liever naar een 'blote' hengst.

Maar een vrouw lijkt me niet eens zo'n slecht idee. Al die kerels altijd die de knopen moeten doorhakken. Alleen, wie durft??? (ikke niet)

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:32

te oud... Maar bij voorkeur iemand die wel een standvastige mening heeft. Jos Lansink had toch binnenkort niks meer te doen Heeft iig wel een beetje verstand van springpaarden Schijnheilig

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:38

denk denk denk.... Kom niet verder dan Ellen Bontje.... Als die het doen wil. Daar wil ik wel op stemmen, vind het een tof mens.. Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:39

Oeps, tja, dat wordt dan alweer lastig.... Stel jij eens iemand voor dan van het vrouwelijke geslacht???

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 00:27

Ik kom niet verder dan Therese v/d Scheer. Iemand nog suggesties?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers