Nu ook het gehele STV-complex te koop!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Nu ook het gehele STV-complex te koop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 00:16

Om mezelf even lekker te maken nam ik vanavond nog even de Paard aan huis door, die bij de Hoefslag zat van deze week. Haha!

Wow! Daarin staat Stoeterij het Vierspan te koop aangeboden! Wow!

Dus niet alleen de paarden moeten worden verkocht, zelfs de gehele stal staat nu te koop.

Zou Biemans er in z'n geheel mee stoppen of gaan ze ergens anders een frisse doorstart maken?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:23

In een interview zegt Mark dat nu zijn vader er mee stopt hij niet alleen doorgaat dus eindigt.
Lijkt me duidelijk.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 03:02

SPIJTIG Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 07:44

En hoeveel moet dat kosten? *telt haar spaargeld*

BayjaJarig

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:49

Prijs en aanvaarding in overleg.
Hmmm, waarom denk ik dat het niet goedkoop is Haha!

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:56

vrees dat mijn spaarvarken niet vol genoeg zit.....

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 11:00

Jammer dat het complex verkocht gaat worden. Maar misschien dat iemand anders er een leuke opstart gaat maken.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 11:02

als we nou eens met alle bokkers wat bijleggen? kunnen we een prachtig complex kopen ???

en willen de goeie fotograven zich melden om dan buiten in de pistes foto's te komen schieten?

wie meldt zich aan?

* hoop * komaan bokkers! Haha! pleazzzzzzzzzze?

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:35

Ze hebben toch nog goedgekeurde hengsten? Worden die dan ook verkocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:01

Stond toch bij dat andere topic dat de O.G. ook te koop was Verward

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:15

Ze hebben alleen nog opa uniform en Junior STV, maar het klopt hor dat hij er helemaal mee stopt, heb er namelijk stage gelopen en wist dit zo'n 2 1/2 maand terug al

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:22

kattebeest schreef:
als we nou eens met alle bokkers wat bijleggen? kunnen we een prachtig complex kopen ???

en willen de goeie fotograven zich melden om dan buiten in de pistes foto's te komen schieten?

wie meldt zich aan?

* hoop * komaan bokkers! Haha! pleazzzzzzzzzze?


ik help wel mee!!!!! *slaat spaarvarken kapot* heb nu 121 euro......

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:25

Waarom krijg ik het gevoel nu dat het hier meer gaat om MOETEN STOPPEN en niet van willen stoppen. Ik denk dat er meer aan de hand is dan dat ze aan de pers etc willen laten weten.

Vind wel dat Uniform van een welverdiend pensioen mag genieten. Een bokker die een plaatsje heeft voor deze heer?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:50

Wienna"]
[quote="kattebeest schreef:
als we nou eens met alle bokkers wat bijleggen? kunnen we een prachtig complex kopen ???

en willen de goeie fotograven zich melden om dan buiten in de pistes foto's te komen schieten?

wie meldt zich aan?

* hoop * komaan bokkers! Haha! pleazzzzzzzzzze?


ik help wel mee!!!!! *slaat spaarvarken kapot* heb nu 121 euro......
[/quote]

Ik doe ook mee! Heb iig veel meer dan het bedrag hier boven Schijnheilig

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:48

petraaken schreef:
Vind wel dat Uniform van een welverdiend pensioen mag genieten. Een bokker die een plaatsje heeft voor deze heer?


Vind ik ook
Hij mag wel bij mij thuis staan, naast zijn zoon, zal hij leuk vinden OK dan!
Maar Uniform is toch in Canada of Amerika??
Toen ik in 2001 bij een hengstenshow van De Olen aanwezig was, was dat de laatste keer dat Uniform mee zou lopen, omdat hij naar het buitenland ging....

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:25

frappa:weet jij toevallig ook de echte reden van het stoppen?en junior en uniform waar gaan die naar toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:30

Junior staat al een erg lange tijd te koop.
Verder werd er op het andere topic een link gegeven naar een Amerikaanse site waarbij Biemans beschuldigd werd van het een en ander. Dat kan betrekking hebben gehad op Uniform.

Verder zullen deze hengsten waarschijnlijk aangeboden worden op de veiling.

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:05

Uniform staat gewoon op STV. Dat gedoe op het Amerikaanse forum ging over Argus.

Reden van stoppen is dat het niet meevalt om een bedrijf van deze omvang alleen te runnen. Adrie Biemans heeft het bedrijf opgezet. Later heeft Mark het overgenomen toen Adrie het rustiger aan wilde gaan doen. Mark wilde zich voornamelijk op de handel richten en niet op de fokkerij. Dat betekent eigenlijk dat het bedrijf hiervoor te groot is. Een partner zoeken zou een optie zijn geweest, maar omdat het een bedrijf is wat in bezit is van de familie zou dat volgens mij geen gemakkelijke aangelegenheid zijn geweest. Er is dus voor gekozen om dat niet te doen en dus om te stoppen.
Het is dus geen kwestie geweest van gedwongen stoppen, maar van de andere kant zal het bedrijf zonder het gedeelte van de fokkerij-inkomsten ook niet heel rendabel zijn geweest.

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:59

Ik heb het spul ook zien staan in Paard aan Huis maar er zit niet ongelofelijk veel grond bij, das wel jammer, voor de rest vind ik het wel een mooi spul maar niet overdreven mooi.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:13

Ben ik dan de enige die bij dit geheel denkt: Kan ie eindelijk al de nog niet betaalde rekeningen gaan vereffenen Verward Verward

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:21

Unity schreef:
Ben ik dan de enige die bij dit geheel denkt: Kan ie eindelijk al de nog niet betaalde rekeningen gaan vereffenen Verward Verward



Dat denk ik ook vandaar mijn vorige bericht in dit topic. Ik krijg echt het gevoel dat dit is MOETEN STOPPEN of anders failliet. Hij heeft zich waarschijnlijk wat vergaloppeerd in zijn prijzen van zijn verkoopspaarden. Heb een aantal jaar terug eens prijs gevraagd. Beneden de 500.000 oude Belgische franken kwamen ze niet. Maar niet iedereen heeft dat geld over voor zelfs maar een middelmatig paard. Want het zijn echt niet allemaal toppers die in zijn stal staan.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:02

EmEm schreef:
Uniform staat gewoon op STV. Dat gedoe op het Amerikaanse forum ging over Argus.


Waarom zeiden ze dan in 2001 bij De Olen dat Uniform na de hengstenshow in Deurne naar het buitenland zou gaan????
Is dit dan nooit door gegaan Verward
Ik heb toen speciaal gebeld of Uniform mee zou lopen, toen zei die man: ja, en dat is de laatste keer in Nederland, daarna gaat hij naar het buitenland...
Dus als ik hem nog wou zien was dat mijn kans.
En mooi was hij *LOL*
Ik hoop dat mijn paard er op die leeftijd ook nog zo fris bij loopt

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:24

Anita_D"]
[quote="EmEm schreef:
Uniform staat gewoon op STV. Dat gedoe op het Amerikaanse forum ging over Argus.


Waarom zeiden ze dan in 2001 bij De Olen dat Uniform na de hengstenshow in Deurne naar het buitenland zou gaan????
Is dit dan nooit door gegaan Verward
Ik heb toen speciaal gebeld of Uniform mee zou lopen, toen zei die man: ja, en dat is de laatste keer in Nederland, daarna gaat hij naar het buitenland...
Dus als ik hem nog wou zien was dat mijn kans.
En mooi was hij *LOL*
Ik hoop dat mijn paard er op die leeftijd ook nog zo fris bij loopt
[/quote]


Ja dat ik ook gehoord en gelezen op het amerikaanse forum. Blijkbaar is de deal toch niet doorgegaan. Misschien om dezelfde reden als van Argus ofwel gaat dit over Uniform en niet zoals de amerikanen denken over Argus.