hengst Meckelle's Jive Junior? (kruising welsh)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 10:45

Jep; daar ken ik wel wat van ja!
Eigenlijk van vaders en moeders kant!

Die Meckelle's Buster Champ, dat is inderdaad mijn hengstje Buster.
Vader Synod Prophet is bekend, zei je al, moeder Bekshoeve's Pinky heb ik al vanaf veulentje verzorgd, en daarna gekocht. Buster is dus bij mij geboren. En ook bij Jive op het papier staat mijn naam als fokker, vandaar de stalnaam Meckelle.
Van die Black Britt, de moeder van Jive (en volle broer Jovi ook), heb ik geen foto's helaas, net als van haar zonen overigens, dus als jij een foto van Jive hebt?!
Die SPS Black Beauty is ook een bekende van me; van zijn 3e tot zijn dood ben ik mede-eigenaar van hem geweest!
En nu je het daar toch over hebt; jij zit in de Quarters zag ik, zijn moeder is een kruising Quarter-Arabier, ken jij toevallig die dochter van Doc's Keepin Time ook?

Even foto's zoeken... Picserver doet het weer niet, anders kon je in m'n profiel kijken...

Maar hier is de kleurenfoto van Prophet

Afbeelding


En hier Buster

Afbeelding


En Buster kijkend naar zijn kleinzoon, een zoon van Jive, wie toevallig hier in de buurt staat!

Afbeelding


En als je verder nog iets weet over Jive; alle info is welkom!
Laat weten hoe ie het doet in Amerika!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:46

Vraag in ieder geval dan even na wat ze met hem van plan zijn; door in de dekdienst of voor de sport?
En die foto van Buster, niet de beste, maar ik baal zo van picserver dat ie het weer niet doet... In m'n profiel staan veel mooiere foto's dan deze met de bagger-pluk-wintervacht enzo...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:10

Ow zonde...!!!
Hij heeft al mooie veulens veroorzaakt; haha!
Maar ach, hij zal het in de sport ook wel leuk doen, als ie maar wat liever wordt na de castratie...!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:14

Haha; ja, volgens mij heeft Jive alleen nog maar bonte veulens gegeven, en ook best vaak bij Welshjes.
Het zijn dan dus bijna volle Welshjes, maar dan toch bont!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:22

Dat stamboek heb ik eigenlijk altijd al gebruikt.
Ik vond toen dat het Nederlands stamboek over een aantal dingen moeilijk deed, en heb een alternatief gezocht. In het buitenland is het vaak moeilijk communiceren met de stamboeken, maar in dit geval werd gewoon alles over de mail gedaan, en dat bevalt prima! Het enige wat jammer is, het stamboek is niet erkend in Nederland, dus de veulens van Buster (en Jive) kunnen niet bij het NWPCS worden ingeschreven...
Ik heb eigenlijk geen idee of Jive anders wel als partbred mocht worden ingeschreven... Weet iemand of bonte partbreds wel worden toegelaten bij het (Nederlands) stamboek?

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:50

Beetje laat dat ik reageer... Ik kreeg geen updates meer, vandaar...

Maar er is dus wel weer een hele boel nieuwe informatie!
Leuk zeg !!!
Indiana; mag ik een keer met je mee naar die veulens? Ik ben wel heel benieuwd!
En Latootje; ben jij de vrouw van Lehandro Jones?? Ik wist helemaal niet dat hij een Nederlandse vrouw had... Haha; ja, we mailen regelmatig info door! Verder heb ik meer contact met Dominic Corado, ook hier op Bokt zo af en toe, en die is meestal iets meer in de buurt, alhoewel ie nu weer in Amerika zit hè. Ik zal hem nog ff de nieuwtjes over Jive sturen, hij was wel van plan om hem even op te zoeken.
Over die Jovi nog even; er bestaat een kans dat ik die hengst op het spoor ben gekomen... Niet helemaal zeker of ie het is, dat wordt nog nagegaan... Zou wel leuk zijn als de hele familie compleet is! De volle zus van 2 jaar weet ik iig nog wel te staan!
En Viggie: als je een foto hebt, heel graag !!!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:56

Hey! Dit topic blijft boeien hè!
Jep; dat daar op die foto is Jive!
En Latooy, jij wou zeggen dat er een andere hengst in Amerika loopt nu?
Ehm, kan Pino zijn, of Jerry, of Jovi, maar volgens mij heb ik die een tijdje terug opgespoord in Wierden, al was dat niet zeker en heb ik er al ff niks meer van gehoord.
Maar het is wel een Buster-zoon dan? Is dat zeker?
Tja, afstamming kan dus 1 van die andere zijn, behalve Pino, heeft een andere moeder... Allemaal maar eens nakijken. En kan Lahandro dat niet zien in de stamboekpapieren dan? Of heeft hij die niet? Tja, Nic is het land uit hè... Die zou het zo opzoeken! Haha!
Ben wel benieuwd hoe dit nu zit...
Maar dat op die foto is echt Jive; bouw, tekening; helemaal!
Viggie, waar is die foto genomen dan? Hij ziet er wel goed uit! Lekker wat kilootjes!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 121 bezoekers